Ik haat mezelf. Waarom kan ik niet meer blij zijn voor mensen in mijn omgeving als ze zwanger worden? Er zijn nu inmiddels 3 vrouwen in mijn omgeving "ongewenst" zwanger. Dus zo maar ineens. De ene beweerde altijd op iedere verjaardag dat ze onvruchtbaar was. maar wel in 1 jaar 2x zwanger waarvan 1x ge-eindigd in een miskraam. En nu is ze zo blij met dit cadeautje!! Okay, ze rookt een pakje per dag en drinkt bij iedere ronde alcohol mee, maar het is toch zo'n cadeautje. Een andere had tot 4 maanden geleden geen partner en blijkt nu al 9 weken zwanger te zijn. Ik baal er zo van. Wij zijn er helemaal klaar voor, al jaren een heel stabiele relatie, geld zat, een goed huis. Alles is klaar, maar waarom moet ik dan al 14 maanden wachten, terwijl iedereen om me heen ongepland zomaar ineens zwanger is, alsof het in de lucht zit. Ik raak er zo ontzettend gefrustreerd van.
Deze ronde ovulatietesten gebruikt, mooi op dag 13 een positieve test. Heel goed geklust en toch het idee dat het niet is gelukt. Ondanks dat ik niet gelovig ben, vannacht gebeden om zwanger te worden en een teken waaraan ik kan herkennen of het is gelukt. De laatste week komt eraan. Nog 10 dagen tot NOD. Deze dagen worden iedere keer zwaarder.
Liefs
Deze ronde ovulatietesten gebruikt, mooi op dag 13 een positieve test. Heel goed geklust en toch het idee dat het niet is gelukt. Ondanks dat ik niet gelovig ben, vannacht gebeden om zwanger te worden en een teken waaraan ik kan herkennen of het is gelukt. De laatste week komt eraan. Nog 10 dagen tot NOD. Deze dagen worden iedere keer zwaarder.
Liefs