A
Anoniem
Guest
Wat ben ik toch naïef.... We hebben anderhalf jaar erover gedaan om onze dochter te mogen krijgen. Uiteindelijk hebben we haar via ICSI mogen krijgen (inmiddels is ze anderhalf jaar oud), want het zaad van mijn man was praktisch onvruchtbaar. We waren wel één keer spontaan zwanger geraakt, maar dat is uitgelopen op een miskraam. Dat was dus al een groot wonder.
Nu zijn we bezig voor een tweede (nog niet via het ziekenhuis) en had ik vorige week een week lang bruin bloedverlies. De eerste keer was 2,5 week na mijn menstruatie. Één dezer dagen is dus mijn NOD. Nu we vanavond bij mijn ouders Sinterklaas vieren heb ik vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief. Ik voel me zo stom en naïef, ik had echt beter moeten weten....
Nu zijn we bezig voor een tweede (nog niet via het ziekenhuis) en had ik vorige week een week lang bruin bloedverlies. De eerste keer was 2,5 week na mijn menstruatie. Één dezer dagen is dus mijn NOD. Nu we vanavond bij mijn ouders Sinterklaas vieren heb ik vanmorgen een test gedaan, maar die was negatief. Ik voel me zo stom en naïef, ik had echt beter moeten weten....