Ik had dit niet verwacht

Ongelooflijk dat je lichaam zo reageert na een zwangerschap van ruim 17 weken.

Borstvoeding, opgezwollen borsten, stuwing.

Ik mag er hhelemaal niets aan doen. Ja een hele strakke bh aan, en het
liefst ook 's nachts. Ik had toch graag gewild dat ze me in het
ziekenhuis hiervoor gewaarschuwd hadden. Ik hoop echt dat dat snel
minder wordt.

Kus

Miep

Lieve Miep,

Wat ontzettend balen voor je dat er gewoon helemaal niets aan te doen is.
Hoe gaat het voor de rest geestelijk en lichamelijk nu met je?
Ik heb vorige keer ook een verhaaltje voor je getypt maar ik kan het nergens meer terugvinden. Ik vroeg me af of jullie nu ook de begrafenis etc voor jullie zoontje moesten gaan regelen of dat dit nog niet kan omdat ze onderzoek op hem gaan verrichten. Ik las net trouwens dat je nu ook al 3 miskramen achter de rug hebt maar dat je toch steeds behoorlijk lang zwanger bent. Is er voor jou een oorzaak of gaan ze daar nu naar op zoek? Ik heb dan 4 snelle miskramen achter de rug maar ik vraag me dan zo af wat er bij jou kan zijn omdat 3 maanden en 18 weken toch een behoorlijke zwangerschap zijn. Als je hier niet op wilt reageren begrijp ik dat ook maar ik ben gewoon ontzettend benieuwd naar jouw verhaal en toekomst.

Dikke knuffel en nog veel sterkte,

Corina

He miep,

Dat je deze "klachtjes" erbij kreeg hadden ze je wel even mogen vertellen. Nu ben je nergens op voorbereid en ik kan me voorstellen dat het koud op je dak komt.
Ik hoop dat ze snel voorbij gaan zodat je echt weer verder kunt. Er zullen nog vaak verdrietige momenten zijn en ik wens je heeeeeeel veel sterkte toe.

Ik denk aan je.

Liefs Bibi **

Lieve Miep,
Wat naar dat je zo'n last hebt van stuwing, probeer niet te veel te drinken en idd een strakke bh aan te doen.
Wat ze ook wel eens adviseren is om witte kool bladeren in je bh te doen, een echt tip uit groot moeders tijd, of het echt helpt weet ik niet!
Heel veel sterkte verder met het verlies van jullie ventje en met je herstel!!
LIefs van Annemarie

Ik kan me voorstellen dat dit vreselijk moeilijk voor je moet zijn. Wat een akelig gedoe van moeder natuur zeg!
Ik vind ook dat ze je er wel een beetje op voor hadden kunnen bereiden in het ziekenhuis.

Veel sterkte!

lfs inge

Terug
Bovenaan