Ik had een jongen verwacht en gedacht maar stiekem gehoopt op een meisje en gedroomd dat het meisje

Zo gek ik wist bijna zeker dat het een jongen zou worden toch droomde ik meerdere malen dat ik een meisje kreeg en zou bevallen in het ziekenhuis.

En het werd een meisje Femke Sophie en inderdaad in het ziekenhuis geboren.
De bevalling was in 1 woord Heftig!
De ontsluiting liet te lang op zich wachten na het breken van de vliezen, dus naar het ziekenhuis daar wee opwekkers gehad. Op een gegeven moment lag mijn lichaam alleen nog maar te trillen en ik kon niks meer. Hoewel ik er vel op tegen was, was de ruggeprik toen echt zo'n opluchting.
Blij dat het achter de rug is. Hoewel eenmaal toen ik mocht persen en het hoofdje zag werd alles wel heel erg mooi. Het is onbeschrijvelijk toen mijn man zei "het is een meisje!" De kleine op mijn buik lag, wat een schoonheid! Femke is geboren op 16 maart om 3.20 s'nachts. Het is echt een geweldig makkelijk kindje huilt alleen als er echt iets is. Ze drinkt makkelijk aan de borst.  Kijkt zo lief en vriendelijk de wereld in dat je wel verliefd moet worden op haar zelfs de kraamhulp zei "ik neem haar mee naar huis ze is geweldig".  Nou daar komt natuurlijk niks van in want wij zijn zo trots en blij met haar dat we haar bewaken of ons leven er van af hangt.  

Hoi,
Gefeliciteerd en geniet van je lieve meisje.
Zelf ben ik a.s. vrijdag 40weken en kan niet wachten. Instinctief heb ik alleen roze/witte muisjes in huis gehaald, maar mijn man vond dat ik ook de blauw/witte moest halen.
Dus ik ben benieuwd of mijn instinct gelijk heeft of dat ik totaal langs zit.

Gr. Leonne

Jeetje, wat kan je gevoel je voor de gek houden dan he...ik heb alsoor gedacht dat het een meisje werd, maar mijn gevoel klopte...mijn dochter van 3 heeft de hele tijd volgehouden dat het een zusje werd dus....

Maar gefeliciteerd met jullie moppie he!!!

Liefs yvonne, Mama van Ilse (14-02-04) en Naomi 15-03-07

hoi,

gefeliciteerd met je dochter. Grappig dat ze Femke heet. Mijn dochter is geboren op 5 maart en zij heet ook femke. Geniet van haar net als ik dat doe bij mijn dochter.
Groetjes linda( hummie) en femke

Terug
Bovenaan