Ik had gelijk...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest.
Ik had al enige tijd het vermoeden dat ik geen eisprong heb, ik ben 12 juli voor het laatst ongesteld geweest en voordat ik ik 3,5 jaar geleden zwanger ben geraakt van een tweeling had ik ook al geen eisprong.
En ik heb dus gelijk gekregen...
Ik heb nu   orgametril gekregen om mijn menstratie op te wekken én ik moet weer aan de clomid.
Daar zie ik wel een beetje tegenop...ik ben door de clomid zwanger geraakt van een tweeling en ik vond dat best zwaar en duur twee kinderen tegelijk.
Daarom zijn mijn gevoelens nu heel dubbel...ik hoop dat ik snel zwanger raak door die clomid, maar ik hoop dat het er maar ééntje word.
Waarom moet alles toch altijd zo ingewikkeld zijn?

Liefs, Siena.

oei, dat is wel even vervelend om te lezen siena.

Ik hoop voor je dat het goed werkt en dat je spoedig zwanger zult zijn van een kindje. Of twee zoals je zelf zegt dat die kans er is. Dan zul je het zeker erg druk hebben. twee keer een tweeling!! Ik duim voor je meid!!

liefs janine

Hoi Siena,

Jeetje wat rot zeg!

Kan me wel voorstellen dat je toch het liefst één kindje tegelijk wil. In mijn familie komt een tweeling en een drieling voor. Nou hoor je wel eens dat dat erfelijk bepaald is, maar dat hoop ik dus niet (bron is mijn schoonmoeder en die is nogal bijgelovig...). Een vriendin van mij is een jaar geleden bevallen van een tweeling, en bij haar zie ik wel hoe enorm druk dat is. Ze is na de bevalling echt enorm veel afgevallen, door alle drukt. En dat had ze dus absoluut niet nodig, want ze was al aan de dunne kant...

Tuurlijk is het geweldig als je zwanger wordt, en het lijkt misschien super, een tweeling, maar één zo'n ukkie tegelijk is ook al druk zat!

Ik zal voor je duimen dat de clomid aanslaat en je snel in verwachting raakt van één klein mooi mensje! (tja, en liever twee dan helemaal geen waarschijnlijk, maar toch!)

xHes

Terug
Bovenaan