Ik had het forum vaarwel willen zeggen, maar kan het niet. heb nog en vraagje

A

Anoniem

Guest
Heyhey iedereen

Ik had mezelf voorgenomen dat ik een beetje afstand ging nemen van het forum en geen berichtjes meer te plaatsen of te reageren,  maar ik kom bijna elke dag kijken en heb nu toch een vraagje.

Ik ben op 24  april ongi geworden, een week overtijd. Had al 2 zwangerschaptesten gedaan en een bloedonderzoek op het werk: allemaal negatief. Nu sinds maandag kan ik er weer volop tegenaan klussen, en vermits ik nu niet weet wanneer mijn eisprong en mijn NOD is, gaan we om de dag klussen. Maar vandaag had ik lichtbruin slijmverlies, niet veel, maar toch genoeg om ongerust te zijn. Precies zoals bij het begin van de ongi.
Moet ik nu afwachten of een afspraak maken met de gynae.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Ik zit al met de raarste dingen in mijn hoofd, een cyste, iets aan mijn baarmoeder,...

Tot later
Groetjes Grace

hoi Grace,

Op de hoeveelste dag zit je nu in je cyclus?

Want heb je er wel rekening mee gehouden dat dit ook een innesteling kan zijn?

Ik hoop het voor je hoor.

veel liefs Hester

hey hester

bedankt voor je snelle reactie, maar een innesteling? ik denk het niet. Ben een week ongi geweest, niet zoals daarvoor, maar toch, een week! Ook heb ik een bloedtest gedaan, ik ben zelf verpleegster, en die is nooit vals negatief.

Tot later
groetjes grace

Hoi,

Ik heb dat dus ook gehad, alleen dan 5 weken lang.
Ik werd ongesteld en vervolgens bleef ik, met af en toe een dagje niets, 5 weken lang bloed of bruine afscheiding verliezen.
Na 5 weken werd ik weer echt ongesteld en stopte het bloeden en de afscheiding na 6 dagen.
Ik weet ook niet wat het is geweest, vond het ook een beetje eng.
Maar ik ben nog maar sinds januari gestopt met depil, dus ik ga ervan uit dat het   gewoon vuiligheid is.
Ik kan je eigenlijk niet echt geruststellen, als je echt bang bent, dan zou ik gewoon naar dehuisarts gaan!
Succes!

il

Terug
Bovenaan