Hoi,
Jammer hoor!
Je eisprong is altijd 14 dagen voor je eerste dag van je ongesteldheid..Dus die was nu 4 dagen later dan normaal!
Ik heb een hele onregelmatige cyclus, die varieert tussen de 28 dg-39dg, gelukkig nooit korter. De eerste week na mijn ongesteldheid doen wij nooit zoveel, dan is de eisprong toch nog niet geweest, maar vanaf dat moment doen wij tot dat ik ongesteld word, 1x in de 3 dagen seks. In jou geval zou ik proberen dat je een dag voor je eisprong uit komt bij een cyclus van 28 dagen en een dag voor je eisprong uit komt bij een cyclus van 32 dagen, snap je 'm?! Dan zou je misschien een keer 1x in de 2 dagen seks hebben, maar vaker dan dat wordt niet aangeraden, omdat de kwaliteit van het sperma dan minder zou kunnen zijn!
Nou een heel theoretisch gezwam, over iets wat eigenlik gewoon zo spontaan mogelijk zou moeten gebeuren. Maar helaas..ik weet natuurlijk niet of mijn theorie helemaal een goede is, en of het hier mee te maken heeft, maar ik ben 2x zwanger geweest en de eerste keer was ik in 3 pogingen zwanger en de 2de keer in 1 poging..dus misschien werkt het wel echt?!
Ach het is ook van zoveel factoren weer afhankelijk, het is ook geluk hebben natuurlijk.
Ik hoop dat je snel zwanger wordt!
Groetjes Kirsten