Ik had zo gehoopt op beter nieuws!

Hoi meiden,

Ik had vandaag mijn allereerste follikelmeting. Helaas was er nog weinig activiteit te zien, aan de rechterkant zaten 3 hele kleine follikels, links niets! Ik had zo gehoopt dat er meer eicellen aan het groeien waren vooral omdat ik nu meer eenheden moet spuiten. Hopelijk komt het nog allemaal goed, en komen ze gewoon traag op gang. Ik ben zo bang voor een herhaling van de eerste poging, maar ik probeer de moed niet te verliezen!
Maandag moet ik weer terugkomen, dus we gaan nog maar even door met spuiten.

Jullie horen maandag wel weer van mij.

Kus, Ibbeltje

Hoi lieverd, wat sneu voor   je zeg! Ik voel zo met je mee, zat de hele dag aan je te denken hoe het was afgelopen bij de gyn. Maar echt, neem mij als voorbeeld, de moed niet laten zakken hoor, het komt echt goed.

Bij mijn eerste Folikel Meting was er volgens mij niets te zien. Ik had toen die vrouwelijk gyn en ik vroeg hoeveel er zaten, nou zei ze, daar kan en mag ik niets van zeggen..........beetje vreemd vond ik dat.........want ze zeggen het altijd. Ze wilde me toen ook na een klein weekje terug zien, en jawel hoor, dat was vorige week dinsdag, toen kwamen er een aantal te voorschijn en wilde de dr. mij vrijdag terugzien en toen zaten er nog meer. En zie het resultaat van gister.........10 goede jongens..........

Meid, probeer te ontspannen en dat is niet makkelijk, maar hou bovenstaande maar eens in gedachte!

Ik brand de 3 kaarsjes weer vanavond, één voor mezelf, één speciaal voor jou en één voor alle andere dames die in spanning zitten.

Dikke kus van Pleun

Hoi lieve Pleun,

Jij bent ook mijn grote voorbeeld ! Als het bij jou goed gaat komen, dan moet het bij ons ook goed gaan. Onze verhalen wat betreft pogingen lijken zo sterk op elkaar, dat dat nu ook gewoon het geval moet zijn. Maar je hebt mij in ieder geval alweer blij gemaakt. Ach, beter langzaam groeien dan heel snel. Hopelijk maak ik nu kwalitatief hele goede eicellen aan.
Maandag heb ik weer mijn eigen gyn, die kijkt meestal veel uitgebreider. Wie weet vindt hij er wel meer.

Hoe gaat het vandaag met jou? Heb je nog last van de punctie? Het wordt nu wel spannend he, ik leef zo met je mee. Maar ik heb echt het gevoel dat het nu gewoon bij je gaat lukken. Hoe laat wordt je vrijdag gebeld voor de tp?

Liefs en een hele dikke knuffel, Ibbeltje

Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit............goed onthouden!

Met mij gaat het al een stuk beter, vanmiddag is mijn zusje langs geweest met haar kleine, die is al weer 15 weken en toen hebben we nog een rondje gewandeld bij ons over het dorp en voelde me heel wat mans. Om half 4 is ze weggegaan en toen ben ik toch maar even onder de wol gekropen en jawel tot goed 17u geslapen.

Ik denk er over om morgen toch nog maar een dagje te gaan werken, meer uit schuldgevoel dan dat ik er echt op sta te springen, maar goed, het moet wel gaan, dus denk er nog even over na.

Ik word vrijdag tussen 08.30u en 10.00u gebeld, spannend, maar momenteel heb ik de zenuwen redelijk onder bedwang vreemd genoeg.

Wie had jij vandaag?

Kus, Pleun

NB: de kaarsjes branden al hoor!

Zat ik hier zojuist lekker te typen, vergeet ik helemaal het fornuis............met als gevolg........tartaartjes zwart, aardappelen aangebrandt en de groente ging nog wel, maar daar had ik ook weinig zin meer in..........

Ik mijn lief gebeld, die was net onderweg naar huis en hij kwam met de oplossing: "Zal ik even om een frietje rijden?", als we iets nooit doen en zeker niet door de weeks is het dat wel, maar goed, Sonja Bakker pakken we morgen wel weer op!

Fijne avond!

Kus, Pleun

He lieve Ibbel,

Hier nog eens een reactie van mijn kant...sorry heb ook lang niets meer laten horen aan jou. Maar heb wel vaker aan je gedacht hoor. Echt!

Kan me voorstelen dat je eerste echo een mini teleurstelling was. Zeker als je meer eenheden bent gaan spuiten. Maar over een weekje zal er vast meer follies te zien zijn. Heb daar maar een beetje vertrouwen in. En wat pleun ook schrijft: het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Nog even een weekje verder broeden.......

Hoe voel je je verder? Merk je verschil met de ophoging van je eenheden?

Liefs indy

Hoi Pleun en Indy,

Oh Pleun, daar begint het al! Je vergeet helemaal naar je eten te kijken, maar goed een patatje is ook wel eens lekker.
Ik had vandaag dr. Alberda, ook een lieve man maar toch heel anders als dr. v. Hooff. Hij had de echo ook zo gezien, terwijl ik normaal minstens 5 min. op die bank lig. A.s. maandag heb ik mijn eigen arts weer, dus we gaan gewoon vrolijk door met broeden.

Nou, ik vind het voor jou hartstikke spannend hoor! Ik denk dat ik op het moment misschien wel zenuwachtiger ben dan jij. Je moet vrijdagmorgen wel meteen een berichtje achter laten op het forum hoor als je gebeld bent. Niet wachten totdat de tp heeft plaatsgevonden, dat trek ik niet!

He Indy, meid wat fijn om weer wat van je te horen. Hoe is het met je? Ik hoop dat het goed met je gaat. Ben je ook alweer begonnen met een nieuwe poging of nog niet? Ik weet inderdaad dat het om kwaliteit gaat en niet om kwantiteit, maar de vorige keer liet de kwaliteit heel veel te wensen over, en ik ben ontzettend bang dat het dit keer net zo gaat verlopen. Tot nu toe verloopt deze poging namelijk precies hetzelfde als de vorige. Ik moet nu 75 eenheden meer spuiten, zit nu op 300 IE. Ik merk zelf wel duidelijk verschil. Ik heb er veel meer last van, ben kribbiger, huilbuien enzo. Vandaar dat ik dacht dat er wel meer eitjes aan het groeien waren, maar nog niet. Hopelijk komt dat nog.

Meiden, ik ga weer verder met duimen draaien. Ik hou jullie op de hoogte.
Pleun, sterkte met de laatste dag, ik denk aan je.

Liefs, Ibbeltje

Lieve Ibbeltje,
Kan me goed voorstellen dat dat even flink tegen viel, zeker omdat je nu meer spuit.
Bij mij is het ook langzamer gegaan, maar dat was volgens de gyn niet erg.
Je kunt beter te langzaam gaan en goede eitjes broeden, dan teveel. Ik hoop dat je ze snel te zien krijgt!
Ze weten hoe het de eerste keer is gegaan, dus hoop dat ze daar rekening mee houden.
Succes meis!!!!! Groetjes

Terug
Bovenaan