Ik heb écht de liefste ouders!!!

A

Anoniem

Guest
Mijn ouders hebben vandaag voor Quinn en mij een supergaaf (recreatie-)huisje gekocht! Nu kunnen wij dat van hen gaan huren!!! Ik had al wel een noodoplossing gevonden, maar dat zou bij familie van sander zijn en dat is toch niet echt ideaal. Maar ik ben nu zo happy. Een heerlijk vrijstaand huisje met een hoop luxe......wat wil je nou nog meer?!
15 september trekken quinn en ik uit ons "oude" huis en gaan dan tot ongeveer 8 oktober even bij mijn ouders in. Daarna kunnen we in ons nieuwe huisje!

Groetjes Wendy

Wauw, dan heb je idd lieve ouders!!! Fijn hoor....is toch een hele opluchting lijkt me.
Veel geluk alvast in je nieuwe huisje

Groetjes Monique

Wow, wat gaaf.
Je hebt inderdaad echt fantastische ouders, dat ze dit voor je geregeld hebben.
Een eigen plekje voor jullie saampjes.

Lekker voor jullie.... Maar volgens mij heb ik wat gemist???? Mag ik vragen waarom je een huis zocht?

Groetjes Judith

Dat mag...... mijn man is vertrokken toen Quinn 4maanden was. Hij heeft nu besloten om het huis te houden en dus ga ik eruit!

Wat heerlijk zulke ouders
Super dat jullie straks een eigen plekje hebben, waar je je  THUIS kan gaan voelen................

Anne

Aaaah, wat lief!! Wow, wat een ouders heb jij!! Lekker genieten straks, volgens mij heb je dat heel erg verdiend!

Wat heerlijk voor jullie! Nog even volhouden en dan lekker genieten!!
Ook super van jou ouders zeg!!
liefs, nathalie

Terug
Bovenaan