A
Anoniem
Guest
he meiden!
Ik heb even jullie advies nodig.Mijn dochter is over een paar dagen 6 maanden.Ze is wel 5 weekjes te vroeg geboren,maar eigenlijk merken we daar nix meer van.
Nu ben ik met 4 maanden langzaamaan fruit gaan geven.Maar ze blijft eigenlijk alles eruit spugen.ze vind het gewoon nix.
Nu hoorde ik vandaag van het consultatieburo dat ik teveel melk geef en haar meer vaste voeding moet geven.
Mijn schema nu is
7.00 210cc 7 schepjes melk en rijstebloem erbij
11.00 180cc 6 schepjes
13.30 paar hapjes fruit
16.00 180 cc 6 schepjes
18.00 paar hapjes groente
22.00 210 cc 7schepjes en rijstebloem.
wat vinden jullie ervan?
De 2e fles die drink ze niet helemaal leeg,en de laatste dan ligt ze meestal nog te slapen.
Jullie hebben hier misschien weer een frisse kijk op,en dat zou mij wel kunnen helpen misschien.
Cb zegt dat ik naar 3 flessen moet gaan en echt 3 maaltijden moet gaan geven.
Ik ga het strax wel een beetje proberen.Heb maar eerst een potje gekocht voordat ik zelf ga kokkerelen haha..
hoop dat jullie je ervaringen willen delen,en mij een beetje kunnen helpen..
liefs kimberley
Ik heb even jullie advies nodig.Mijn dochter is over een paar dagen 6 maanden.Ze is wel 5 weekjes te vroeg geboren,maar eigenlijk merken we daar nix meer van.
Nu ben ik met 4 maanden langzaamaan fruit gaan geven.Maar ze blijft eigenlijk alles eruit spugen.ze vind het gewoon nix.
Nu hoorde ik vandaag van het consultatieburo dat ik teveel melk geef en haar meer vaste voeding moet geven.
Mijn schema nu is
7.00 210cc 7 schepjes melk en rijstebloem erbij
11.00 180cc 6 schepjes
13.30 paar hapjes fruit
16.00 180 cc 6 schepjes
18.00 paar hapjes groente
22.00 210 cc 7schepjes en rijstebloem.
wat vinden jullie ervan?
De 2e fles die drink ze niet helemaal leeg,en de laatste dan ligt ze meestal nog te slapen.
Jullie hebben hier misschien weer een frisse kijk op,en dat zou mij wel kunnen helpen misschien.
Cb zegt dat ik naar 3 flessen moet gaan en echt 3 maaltijden moet gaan geven.
Ik ga het strax wel een beetje proberen.Heb maar eerst een potje gekocht voordat ik zelf ga kokkerelen haha..
hoop dat jullie je ervaringen willen delen,en mij een beetje kunnen helpen..
liefs kimberley