Ik heb al geplast vannacht

Hoi meiden,

Vannacht moest ik 2 keer naar de wc (teveel gedronken voor het slapen). Nu ben ik wakker en realiseer ik me dat dit dag 5 is voor mijn NOD. Ik wilde juist vandaag vroeg testen met ochtendurine. Maar die ligt al in de plee!! Oeps!!

Is het slim om het een aantal uur op te houden (voor geconcentreerde urine) en dan alsnog te proberen?
Of werkt dat niet zo?

Ik ben pas begonnen met mijn kinderwens, maar dat wachten kan ik gewoon echt niet. Verschrikkelijk zeg.
Ik weet dat vroeg testen wordt afgeraden omdat je na een positieve test gewoon weer ongesteld kan worden, maar ik had mij dus voorgenomen om het alleen deze éne keer te doen ? Gewoon omdat ik wil weten of ik me de symptomen nou inbeeld of dat ik misschien toch?? Ben af en toe misselijk, maar ben niet aan het overgeven ofzo.
 
Als je per se eerder wil testen (zou ik persoonlijk niet doen), dan zou ik 1 of 2 dagen voor NOD testen. 5 dagen ervoor zegt echt helemaal niks en levert je geen informatie op. Ik zou dan in de ochtend testen, even afhankelijk van welke test je gebruikt (staat in de gebruiksaanwijzing of je wel of niet met ochtendurine kan testen). Daarnaast beginnen veel zwangerschapssymptomen zoals misselijkheid pas vanaf een week of 6 omdat dan je hcg flink stijgt. Dus de misselijkheid nu lijkt me niet gerelateerd aan een eventuele zwangerschap. 
 
[quote quote=10615277]Als je per se eerder wil testen (zou ik persoonlijk niet doen), dan zou ik 1 of 2 dagen voor NOD testen. 5 dagen ervoor zegt echt helemaal niks en levert je geen informatie op. Ik zou dan in de ochtend testen, even afhankelijk van welke test je gebruikt (staat in de gebruiksaanwijzing of je wel of niet met ochtendurine kan testen). Daarnaast beginnen veel zwangerschapssymptomen zoals misselijkheid pas vanaf een week of 6 omdat dan je hcg flink stijgt. Dus de misselijkheid nu lijkt me niet gerelateerd aan een eventuele zwangerschap.[/quote]
Je hebt gelijk. Ik heb besloten om te wachten tot de NODs aanbreken. Dat is precies op 1 mei.
Waarom ik constant misselijk ben is mij dan ook een raadsel. Ik krijg steeds maagzuur. Het is ook geen symptoom van een opkomende menstruatie, dus dat is wel iets om naar te kijken.
Ik heb inmiddels ook rugpijn. Dat is wel een symptoom van een opkomende mmenstruatie. Meestal heb ik dan ook pijn aan mn lies, maar dat is nu niet het geval. Misschien komt het nog.
Om mezelf niet teleur te stellen ga ik er nu van uit dat mijn menstruatie zal plaatsvinden. Maar goed, we hebben altijd hoop.
 
Wat goed dat je toch hebt kunnen wachten! Ik snap het vroeg willen testen wel, maar kan je vertellen dat je er echt niets aan hebt. Ik ben ondertussen al een hele tijd verder en wordt dan toch liever ongesteld dan een extra telleurstelling. Maar hoop voor je dat je dit niet hoeft te ervaren en je vandaag of morgen als je test een dikke positieve test hebt!!
 
 
[quote quote=10615545]Wat goed dat je toch hebt kunnen wachten! Ik snap het vroeg willen testen wel, maar kan je vertellen dat je er echt niets aan hebt. Ik ben ondertussen al een hele tijd verder en wordt dan toch liever ongesteld dan een extra telleurstelling. Maar hoop voor je dat je dit niet hoeft te ervaren en je vandaag of morgen als je test een dikke positieve test hebt!![/quote]
Ik ben al 5 dagen overtijd en de test is steeds negatief ?
 
Terug
Bovenaan