Ik heb avonddienst vandaar.........

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb avonddienst vandaar dat ik hier niet rondzeef !!!
Ik ben nu net thuis maar had zo iets van 'moet eerst mijn meiden
even op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen.

Nou, zo ver je van ontwikkelingen kan spreken, ik weet niet meer wat ik voelen moet.
Bij alles denk ik dat ik zwanger ben maar mijn lichaam houd mij nu al zo vaak voor de gek dat ik maar nergens van uit ga !!!!! Gek word ik er van !!!!!!!!!!!!!!! Nog 4 hele lange dagen !!!!!!!!!!

Patricia b, endy, cmkunst en de rest natuurlijk, bedankt dat jullie zo met mij meeleven !!!!  Elke keer als ik al die reacties lees, krijg ik een brok in mijn keel !!!! Ik kan het nu ook bijna niet drooghouden.........

Lieve Yvette,
Ja ik ben die Biaggi die vorig jaar hier ook al was !!!!!
En ja, ik ga alweer een tijdje mee !!!!
Gefeliciteerd met je zoon !!!  (geloof ik, sorry, zéér kort van geheugen !!!!)
Hoe heet hij en gaat alles goed ????? Ik hoop het !!!

Meiden, ik ga nu douchen en naar bed want ik rol om van de slaap !!!!!!! zwangerschapskwaal misschien........

Dikke knuffel van Biaggi

Morgen Biaggi!

Pffff....wat duurt dat wachten lang, he?! Zelfs voor mij lijkt het al alsof jij megalang aan het wachten bent! Maar, het komt steeds dichterbij gelukkig.

Ik hoop dat alles wat je nu voelt echt is en ik blijf duimen voor je!!! Succes!!!!!!!

Groetjes, Tessje.

He Biaggi,

Wat vreselijk het wachten, maar het komt steeds dichterbij. En wat betreft de tekeken, na een aantal ronden geloof ik wat dat betreft niet meer in mijn lichaam. Ik denk dat ik het pas zou geloven als ik bij de vk een hartje hoor.

Maar goed voor jou blijft het nog even spannend, mag je zelf testen of moet dat bij de gyn. Ik blijf voor je duimen en ik hoop echt dat ik je snel mag feliciteren.

Liefs Carina

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties !!!!
Ik kan zelf testen en als het dan positief is dan kan ik de gyn bellen dat de test positief is en anders dan ga ik voor de volgende ronde van inseminatie.

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan