A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik heb avonddienst vandaar dat ik hier niet rondzeef !!!
Ik ben nu net thuis maar had zo iets van 'moet eerst mijn meiden
even op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen.
Nou, zo ver je van ontwikkelingen kan spreken, ik weet niet meer wat ik voelen moet.
Bij alles denk ik dat ik zwanger ben maar mijn lichaam houd mij nu al zo vaak voor de gek dat ik maar nergens van uit ga !!!!! Gek word ik er van !!!!!!!!!!!!!!! Nog 4 hele lange dagen !!!!!!!!!!
Patricia b, endy, cmkunst en de rest natuurlijk, bedankt dat jullie zo met mij meeleven !!!! Elke keer als ik al die reacties lees, krijg ik een brok in mijn keel !!!! Ik kan het nu ook bijna niet drooghouden.........
Lieve Yvette,
Ja ik ben die Biaggi die vorig jaar hier ook al was !!!!!
En ja, ik ga alweer een tijdje mee !!!!
Gefeliciteerd met je zoon !!! (geloof ik, sorry, zéér kort van geheugen !!!!)
Hoe heet hij en gaat alles goed ????? Ik hoop het !!!
Meiden, ik ga nu douchen en naar bed want ik rol om van de slaap !!!!!!! zwangerschapskwaal misschien........
Dikke knuffel van Biaggi
Ik heb avonddienst vandaar dat ik hier niet rondzeef !!!
Ik ben nu net thuis maar had zo iets van 'moet eerst mijn meiden
even op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen.
Nou, zo ver je van ontwikkelingen kan spreken, ik weet niet meer wat ik voelen moet.
Bij alles denk ik dat ik zwanger ben maar mijn lichaam houd mij nu al zo vaak voor de gek dat ik maar nergens van uit ga !!!!! Gek word ik er van !!!!!!!!!!!!!!! Nog 4 hele lange dagen !!!!!!!!!!
Patricia b, endy, cmkunst en de rest natuurlijk, bedankt dat jullie zo met mij meeleven !!!! Elke keer als ik al die reacties lees, krijg ik een brok in mijn keel !!!! Ik kan het nu ook bijna niet drooghouden.........
Lieve Yvette,
Ja ik ben die Biaggi die vorig jaar hier ook al was !!!!!
En ja, ik ga alweer een tijdje mee !!!!
Gefeliciteerd met je zoon !!! (geloof ik, sorry, zéér kort van geheugen !!!!)
Hoe heet hij en gaat alles goed ????? Ik hoop het !!!
Meiden, ik ga nu douchen en naar bed want ik rol om van de slaap !!!!!!! zwangerschapskwaal misschien........
Dikke knuffel van Biaggi