Ik heb de buikgriep terwijl ik naar het ziekenhuis moest....

Hailo,

Heb ik weer hoor, rare sjanneke. Krijg ik gister de buikgriep. Echt waar, om het half uur van boven en onder . Was helemaal slappies en moest om 9.20 in het ziekenhuis zijn......ik heb maar even gebeld en was best bang dat het allemaal toch niet door zou gaan. Ik wilde perse naar het ziekenhuis maar mn ventje zei dat dat echt niet ging. Ik wilde zelfs de spuugbak meenemen. Zie je het voor je, ik op de stoel spuugbak bij me, benen wijd en dan....nee was ook niet zon goed plan. Telefonisch contact opgenomen, arts gesproken, ging eerst overleggen met de achterwacht enne we mochte blind prikken!!!!! Dus zonder te zien of het eitje 1 mm was gegroeid mochten we toch verder (yes,yes,yes) Ik gister met slappe trillende handjes de spuit gezet, ging moeizaam en deed best een beetje pijn (met hoge koorts en een slap lijf van het niets eten, je had me moeten zien).
Vanmorgen ging het al een stuk beter, ik kan weer eten binnenhouden en de koorts is weg, ik heb nog wel sproeipoep.......of zal ik de details maar weg laten.

Verder zijn op mijn werk ook 5 kinderen ziek, precies hetzelfde wat ik heb, vond het wel grappig.

Gelukkig is het geen hardnekkige griep, ik weet wel zeker dat ik morgen weer op de been ben en daar ben ik enom blij mee/om

dikke maar wat slappe knuf Sjan

Hoi Sjanneke,

OOOHHHH dat heb jij dan weer. Gelukkig voel je je alweer een stuk beter. Geweldig trouwens dat je toch gewoon die spuit mocht zetten anders had je je waarschijnlijk nog rotter gevoeld. Ik heb zo het gevoel dat het deze keer voorbestemd is voor jou. Kijk er in ieder geval niet gek van op  als je heel goed nieuws hebt na de wachtweken.

Groetjes
patricia

He Sjanneke,

Dat is wel sneu. Ben je net nu zo ziek.
Gelukkig kan het allemaal wel doorgaan. Wanneer is de iui bij jou? Is dat dan zaterdag?
Veel sterkte en beterschap natuurlijk!

Gonnie

Hailo,

De iui is zodadelijk, ik heb er gewoon zin in. Vind het een klein beetje spannend maar dat mag. Ik kijk er anders tegen aan als de eerste keer. De wachtweken zitten ook vol met leuke dingen.   We hebben kermis in ons dorp waar we zijn opgegroeid, we krijgen de overdracht van ons huis volgende week vrijdag en de vierdaagse feesten komen eraan!!! Genoeg afleiding dus. Waarschijnlijk zal ik na dit weekend twee weken niet op dit forum zijn, niet omdat ik niet wil maar omdat ik geen tijd heb.....
Over een uur wordt het zaad bij mij naar binnen gebracht, wat klinkt dat raar he? Gelukkig ben ik weer aardig op de been en kan ik er tegen aan.

Enne Pat. wat lief van je dat je een goed gevoel hebt, misschien helpt het wel. Zou wel erg mooi zijn!

dikkeknuffeldebuffel Sjan

Terug
Bovenaan