Ik heb hem ook, en kreeg gisteren deze e-mail ;
Beste heer/ mevrouw,
Wij van Milk Design, producent van de Joolz Bloom kinderwagen, hebben een besloten een Joolz Perfect makeover actie te organiseren. Reden is dat wij een aantal verbeteringen hebben toegepast. Wij hebben besloten om alle onderstellen geleverd in 2007 om te ruilen. In de bijlage vindt u de brief met motivatie en een uitleg over de verbeteringen. Wij hebben via onze website vernomen dat u de trotse eigenaar bent van een Joolz kinderwagen. Graag ruilen wij ook uw onderstel om, zodat u nog langer kunt genieten van de Joolz Bloom.
Uit onze gegevens blijkt dat u uw kinderwagen bij BabySuperstore te Utrecht heeft gekocht. Ons Service Team komt op woensdag 20 februari langs om daar de onderstellen om te ruilen. Wij willen u vragen om op dinsdag 19 februari uw onderstel bij BabySuperstore te Utrecht achter te laten, zodat wij deze kunnen omruilen. U kunt dan uw nieuwe frame weer op woensdag 20 februari ophalen. Wij adviseren u wel om van tevoren even te bellen met het filiaal, zodat u zeker weet dat het team langs is geweest.
Graag krijg ik van u een bevestiging of bovenstaande mogelijk is.
Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Iris van Haaster
En de tekst in de bijlage :
Betreft: Joolz perfect makeover
Amsterdam, 13 februari 2008
Beste Relatie,
De afgelopen maanden heeft het Research & Development team van Milk Design de Joolz Bloom kinderwagen onder handen genomen. Alle onvolkomenheden, welke we hebben ontdekt dankzij onze klanten en ambassadeurs, zijn aangepakt en verdwenen. Daarnaast zijn de gebruiksgemakken op verschillende punten verbeterd (zie bijlage).
De Joolz Bloom kinderwagen voldoet nu aan de kwaliteit, die u mag verwachten van een dergelijke kinderwagen. Wij kunnen nu vol trots zeggen dat de Joolz Bloom niet één, niet twee, maar zeker drie kinderen gaat zien opgroeien.
Wij zijn van mening dat de Joolz Bloom kinderwagens welke zijn uitgeleverd in 2007 niet voldoen aan de Joolz kwaliteit die wij graag waarborgen. Dit betekent in de praktijk, dat de kinderwagen hoogstwaarschijnlijk maar één kind ziet opgroeien.
Onze verantwoordelijkheid is om dé Joolz kwaliteit te leveren en daarom krijgen de in 2007 uitgeleverde Joolz kinderwagens een ‘perfect makeover’. In week 8 (19 t/m 22 februari) gaat het ‘Joolz perfect makeover team’ aan de slag en rijden ze door het land om de Joolz Bloom onderstellen om te ruilen. Wij gaan er persoonlijk voor zorgen dat u er zo min mogelijk last van heeft.
Wij doen ons uiterste best de omruil actie zo goed en prettig mogelijk te laten verlopen. Bij deze willen wij u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Iris van Haaster
Bijlage: verbeterpunten Joolz Bloom