ik heb de kriebels en ze worden alleen maar erger

A

Anoniem

Guest
ik heb de kriebels....
ik zal wel heel graag voor een tweede willen gaan alleen het is heel dubbel....
ik ben net gestopt met werken om als gastouder aan het werk te gaan. ik vind het eigenlijk niet kunnen om te beginnen en dan over een paar maanden te zeggen dat ik zwanger ben. en aan de andere kant.....dit kunnen ze verwachten met een jonge moeder...lastig hoor....
ik heb nog 2 pillen strippen liggen in de kast. we hebben gezegt dat als dat op is ik geen nieuwe meer haal......  vera is dan bijna een jaar....best spannend hoor...wat gaan we nu echt doen???? het lijkt mij wel weer wat om  zwanger te zijn en elke maand de spanning van "zou het raak zijn???" (met vera ruim een half jaar bezig geweest)

ja als gastouder kan je toch wel wat langer doorgaan toch en ze weten inderdaad een jong gezin dat een zwangerschap erin kan zitten.. (ik heb trouwens gewoon gewerkt tot aan de dag van bevallen thuis en dat leidt heerlijk af hihi) ben na twee weken verlof weer begonnen (schuizittend door de hechtingen) je kan je verlof dus wel wat inkorten als je zou willen (misschien wat minder extreem als mij maar toch)

Hier begon het ook te kriebelen dus met wat overleg hier (ook met mijn familie omdat ik met ze samen werk en de kindjes halve dagen op kantoor bij ons zijn) gaan we er gewoon voor!!

Als je man en jij achter elkaar staan ga je er toch gewoon voor DAT is wat telt!

Hoi,

Herkenbaar hier net zo.
Ben inmiddels zwanger van nummer 2,mijn man heeft namelijk grote kans door ziekte dat zijn zaad minder wordt(kanker)zodoende moeste wij opschieten,maar ik vind het buiten dat ook weer heel spannend hoor allemaal.

xx nice mama van peter

Hallo,

Zelf ben ik ook gastouder. Onze zoon is nu bijna 10 maanden oud. Het gast kindje is drie weken ouders dan onze zoon.

Wij hebben ook besloten er weer voor te gaan. Wel spannend. Ben ook benieuwd hoe het met de zwangerschap zal gaan. Maar de twee jongens spelen heerlijk met elkaar en we kunnen ook even een dutje doen als ze op bed liggen. Ik zie wel hoelang ik het zal gaan volhouden.

Wilde je trouwens nog een tip geven om op de site van janpellegrom te kijken.
Hier staat informatie over de belastingregeling en het gastouder zijn.

En als je als gastouder van start gaat kun je ook altijd een advertentie op marktplaats zetten en deze ook bijhouden. Staat veel vraag en aanbod om voor het oppassen.

Groetjes

Diarich

Ik zou er lekker voor gaan als jullie dat allebei willen. En het gastouder probleem lost zichzelf wel op. Van je eigen kinderen kun je ook geen pauze nemen dus misschien kun je hier ook wel tot bijna het laatst mee door gaan.

bedankt voor jullie reacties...we maken eerst maar mn 2 pillen strippen op. volgende week begin ik aan de een na laatste waar ik maar 2 weken van slik omdat ik anders in de vakantie ongi word en doorslikken is geen optie want daar reageert mijn lichaam niet goed op. rond vera's verjaardag is de laatste strip op dus dat vind ik wel een leuk moment om te stoppen. ik heb altijd gezegt eerst moet  vera 1 jaar zijn...

o ja en het gastouder zijn zie ik dan ook wel weer hoe dat opgelost word...tot nu toe heb ik nog geen kinderen. ik zal vandaag ff het gastouderburo weer bellen...
als er wel kinderen komen en ik ben dan zwanger of daarna snel zwanger wil ik denk ik wel openkaart spelen naar de ouders. ach de ouders weten dat het met een jong gezin zo kan zijn dat er nog 1tje bij kan komen...ben wel benieuwd wat de toekomst brengt...

Gewoon lekker doen wat jullie willen. Er is altijd wel iets om het misschien toch even uit te stellen...

Bij mij ook qua werk, ben druk aan het solliciteren en ondertussen ben ik wel gestopt met nuvaring, dus...tja.

Thijn is nu 10 mnd en ik heb er echt weer zin in. Ook voor Thijn lijkt het me geweldig, hij is heel sociaal en wilt met iedereen spelen namelijk.

Terug
Bovenaan