ik heb de mexicaanse griep en ben 28 weken zwanger!

hallo aanstaande moeders, luister goed neem aub de prik tegen mexicaanse griep! het is mij verschillende keren uitgelegd dat het geen kwaad kan.toen ik uiteindelijk besloot om mijn eerste vaccinatie te halen was ik te laat.Ik had koorts,veel hoesten en overal spierpijn.De dokter vertrouwde het niet en liet mij een nacht ter observatie in het ziekenhuis liggen.daar hebben ze wat weefsel weggehaald en op kweek gezet. vanmiddag werd terug gebeld en bleek dat ik mexicaanse griep heb.Mijn dochtertje is ook ziek.maar is nog niet ernstig zij krijgt maandag meteen dr prikjes teven mij man.Mijn kindje in me buik is erg onrustig maar verder gezond.Ik voel me heel erg beroerd en tevens ontsettend bezorgd om mijn baby en mijn dochtertje. neem van mij aan dit gevoel is het wachten niet waard. neem de prik! en bespaar jezelf en andere een hoop elende! liefs sanne

hallo sanne,
ik ben net aan het genezen van de mex. griep. ik had de enting wel gehaald en gelukkig ook maar! want het heeft me heel wat ellende gekost..de griep was niet zo heftig als normaal en mijn koorts kwam niet boven de 40 graden..zat meestal rond 38.5 en 39.5
mijn gynecoloog zei ook dat het mijn geluk was dat ik die 1ste enting toch gehad heb.
ook werdt mij gezegd dat het niet zoveel kwaad kon voor de baby..hoop dat het je een beetje geruststeld..maar ik snap je ongerustheid (die had ik ook!)
hoop dat je dochtertje gespaard blijft..dat hoop ik ook met mijn zoontje..die krijgt woensdag de enting..maar is nu al verkouden :(
beterschap!
liefs kim (24wkn,5dgn zwanger)

Heb de prik nu bijna 2 weken geleden gehaald en ben er erg blij om.
Heel veel beterschap Kim en Sanne. Ik hoop dat jullie snel opknappen en dan weer van de zwangerschap kunnen genieten.
groetjes

bedankt alvast. Oja kim ik heb idd ook een prik gekregen.heb ook koorts niet hoger dan 40 graden.duss vertrouw ik er maar op dat het goed komt net als bij jouw! wat zeiden ze over je baby?! verder gezond?!

heel veel sterkte alvast. sorry maar ik neem de prik niet. maar dat komt omdat ik nog geen 13 weken ben en niet tegen vaccinaties kan. ik krijg er o.a. hoge koorts van. Maar ja iedere zwangere vrouw zit nu in het dilema, wel of niet vaccinatie en bang voor de gevolgen, of griep tijdens zwangerschap brengt ook al zoveel angst en vragen. het zijn wat dat betreft onzekere tijden. ik hoop dat je kleine meid niet zieker wordt

ik had ineens veel harde buiken,dus moest naar het ziekenhuis..dat kwam door de verhoging en hing samen met een fikse blaasontsteking..dacht al dat het door die mex. griep kwam,maar daar hebben ze me echt gerust gesteld.verder ben ik gezond en het kindje maakt het ook goed!

Terug
Bovenaan