IK HEB DE UITSLAG VAN DEAN VAN DE KINDERARTS GEKREGEN

A

Anoniem

Guest
Vandaag heeft de kinderarts gebeld voor de uitslag van Dean.Hij heeft de diagnose bevestigd deans afsluiting tussen maag en slokdarm werkt niet en daardoor komt eten en zuur omhoog.Morgen om 3 moeten we in het ziekenhuis zijn dan word er weer een sonde naar zijn maag ingebracht wat wordt aangesloten op een kastje dat dan moet meten hoevaak het zuur omhoog komt en hoe zuur dat het is.Dit apparaat blijft 24 uur zitten en dan mag het eruit.Ik mocht zelf kiezen of Dean daar bleef of dat hij weer mee ging naar huis.Wij nemen ons ventje weer mee aangezien hij al een flinke angst heeft ontwikkeld voor dokters.Ik hoop alleeen dat hij die sonde laat zitten en niet eruit trekt.nou we wachten maar af morgen is weer een spannende dag>
groetjes chantal

bah balen dat hij weer zo'n rotonderzoek krijgt,maar wel fijn dat je nu in duidelijkheid hebt over wat hij heeft.

Succes morgen
Liefs sandra

Hoi Chantal,

Wat heerlijk dat er nu dan toch een uitslag bekent is wat er nu dan toch eigenlijk met de kleine Dean aan de hand is. En vooral dat jullie morgen al terecht kunnen voor de verdere onderzoeken.... Hopelijk laat hij de sonde zitten als hij bij jullie thuis is, maar ach, trekt hij hem eruit dan hup naar de eerste hulp/spreekuur van de arts..
Hopelijk valt het onderzoek morgen mee en houd Dean zich een beetje rustig en dan snel zorgen dat er iets aan het probleempje gedaan word. Want wat lijkt me dat vreselijk voor zo'n klein kindje om al zolang last te hebben van het omhoog komen van het zuur...

Heel veel sterkte morgen,

Jolanda

Ik vind het echt heel zielig voor jullie kleine mannetje.

Geef hem maar heel veel knuffels en heel veel sterkte en succes morgen

liefs Pauline mv kasper

Hoi Chantal,

Wel fijn dat jullie nu weten wat het is. Maar het blijft toch wel sneu voor jullie mannetje hoor. Wat gaan ze na dit onderzoek van morgen doen. Kunnen ze het genezen of moet Dean aan de medicijnen? Hou ons op de hoogte en ik zal morgen aan jullie denken.
Heel veel succes en slaap een beetje lekker vannacht, maak je niet te druk... probeer dat in ieder geval niet te doen.

Kus aan Dean.

Liefs Kirsten mv Tyche

getverderrie balen dat ie weer een onderzoek moet...

hoop voor jullie dat het allemaal reuze meevalt en dat er daarna snel een oplossing wordt gevonden!!

liefs Jenneke

Langzamerhand dan toch meer duidelijkheid, gelukkig maar. Jullie hebben al zo lang in onzekerheid gezeten.
Heeft de arts je ook verteld wat de scenario's zijn als de resulaten bekend zijn? Moet hij eventueel geopereerd worden of zou er een andere oplossing zijn?

Veel sterkte morgen en een dikke knuffel voor Dean!

Ellen mv Julian

Nou meid, heel veel sterkte morgen,hopelijk laat je mannetje alles zitten en kunnen jullie daarna snel door naar de volgende stap..........

Take care
Susan

Terug
Bovenaan