ik heb door ondergewicht geen eisprong, HELP!

hoi meiden,

Hier ben ik weer even! Sommige van jullie kennen mij nog wel maar velen waarschijnlijk niet!!
Maar goed ik zit met een probleempje, ik ben vanaf eind juni bezig met zwanger worden. Helaas zonder resultaat. Dit kan mede komen doordat ik in het verleden een chlamidia infectie heb gehad. (mijn ex partner ging vreemd) Hebben jullie hier mischien ervaringen mee??
Maar nu het echte probleem, ik ben sinds een maand aan het temperaturen en nu blijkt dat ik helemaal geen eisprong heb. Dit kan dus komen doordat ik veel te licht ben. Wie kan mij helpen om zsm aan te komen en wie heeft hier ook ervaringen/problemen mee??

Liefs Annie1

Hallo, je kunt bij de apotheek een poeder kopen in verschillende smaken. Na je gewone maaltijd moet je dat door een grote  beker volle melk mixen en dit opdrinken, 3x per dag. Ik heb het ook gedaan en het. Het heet Bodyperfection, ik nam aardbei die vond ik het lekkerst. Succes! Mamma1977

Hoi mama77,

hoe snel en hoeveel ben je ervan aangekomen? Ik kon bij de apotheek nutridrink kopen. Ik moest er 2a3 per dag drinken, alleen die pakjes kosten 2,95 per stuk! Dus dat vond ik net even iets teveel!

Bedankt voor je tip, ik ga morgen naar de apotheek!

Groetjes Annie

hoi hoi

ik heb het zelfde probleem ik ben 165 en weeg 47kg ik ben ook te dun maar hoger als 53kg kom ik niet wat ik ook eet. of je een eisprong krijgt of niet door te mager zijn, ja dat kan maar ik zou het toch even laten onder zoeken bij de ha.
het beste kwa temp is het elke ochtend te doen om de zelfde tijd en nog voor je je bed uit bent.

ik ga denk ik ook maar even naar de apotheek.

liefs annieka

Hallo, die Nutridrink is echt niet te drinken hoor! Doordat ik mijn zoontje borstvoeding gaf en zelf weinig at ben ik direct na m'n zwangerschap erg afgevallen. Ik woog nog 48 kg (1,68 cm) toen heb ik Nutridrink geprobeerd, maar dat ging er echt niet in. Ik ben in een week of 6 ongeveer 4 of 5 kilo aangekomen. Maar dan moet je ook naast die shakes goed blijven eten. De eerste paar dagen voelt het of je ontploft na die shake, zo vol zit je, maar dit went snel. Succes! Groetjes Nienke

Hoi hoi,

Ik ben naar de apotheek geweest en heb die poeder gehaald!! Ben benieuwd hoe het smaakt!! Ach ja als het maar werkt! Dank je voor je tip!
Ik ben al bij de huisarts geweest en die heeft mij dus verteld dat ik ws geen eisprong heb doordat ik te licht ben. ik heb al een paar keer bloed laten prikken voor o.a de schildklier. Volgende week moet ik weer bloed prikken.
Ik temperatuur sinds 24 dagen iedere ochtend rond hetzelfde tijdstip!

Bedankt voor de tips!

Liefs annie1

Terug
Bovenaan