Ik heb eeb vraagje!

Hoi meiden, om maar meteen met d deur in huis te vallen. Drie weken geleden heb ik een miskraam gehad, ik was 6 weken zwanger. Nu heb ik sinds 1,5 weken wat vage klachten. Vermoeid, soms misselijk en nu sinds het weekend krampen in mijn buik. Niet heftig maar wel vervelend. Darmen zijn ook wat van de leg. Vrijdag had ik enorm veel heldere afscheiding. Ik ga er niet vanuit dat ik alweer zwanger kan zijn (wij hebben nogal een voorgeschiedenis en deze zwangerschap die dus fout liep was een geschenk uit de hemel). maar kan je deze klachten ook hebben na een miskraam. Iemand ervaring hiermee?

Jeannet

Hoi Jeanet,

Het kan natuurlijk zijn dat je alweer zwanger bent, maar het kan helaas ook het na-ijleffect van de hormonen zijn.
Heb zelf namelijk ook bij mijn 3mk pas erna erg last gekregen van alle verschijnselen (opgezette darmen/buik, misselijk etc.) In het ziekenhuis hadden ze daar al voor gewaarschuwd dat de hormonen dan nog zouden kunnen gaan opspelen.

Ik hoop echt dat je toch weer zwanger bent. Zo niet, dan hoop ik dat je het toch snel weer wordt en dat dan wel alles goed blijft gaan.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan