Ik heb een besluit genomen

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,

Gisteren heb ik een besluit genomen dat ik graag met jullie wil delen.
Sinds september 2005 zijn wij bezig met een derde zwangerschap (vierde kind). Begin maart heb ik een miskraam gehad. Daarna werd het zwanger worden een beetje obsessief. Gisteren heb ik besloten dat ik me niet meer volledig in beslag ga laten nemen door het zwanger worden. Hierdoor heb ik steeds mijn focus liggen op een kindje wat nog geboren moet worden. En dat terwijl er 3 zijn die recht hebben op die aandacht omdat er in hun leven nu belangrijke dingen gebeuren (de oudste gaat naar groep 3 en de 2 jongsten gaan starten op de basisschool). Ik wordt veel te veel in beslag genomen waardoor ik minder geniet en stilsta bij het leven van vandaag.
Ik ga weer verder met mijn leven. Of ik dan zwanger wordt dat zien we dan wel weer. Natuurlijk graag maar als het niet zo is dan maar niet.
Ik hoop voor jullie allemaal dat je snel zwanger bent en dat je vage streepje een serieuze streep wordt of dat je ongi niet komt op je NOD. En laat ook die duivels maar in de hel! Dames: het was me een waar genoegen en ik zal heus nog wel eens lezen (natuurlijk ook de reacties op dit stukje; vind ik erg leuk dus houdt je niet in!) maar ik laat het zwanger worden niet meer mijn hele leven beheersen.

Groetjes,

M3

Lieve mama van 3,

Ik denk dat het een hele verstandige beslissing is en ik wens je veel geluk toe. Geniet lekker van je kinderen, want voor je het weet gaan ze naar de hogere school.

Ik hoop voor je dat het nog gaat lukken en dan zien we je graag terug.

Veel succes,

x, Sandra

Ik sluit me helemaal bij Sandra aan...

Meid heel veel sterkte, succes en al het geluk wat je iemand maar toe kan wensen
en het zal vast goed komen!!!

Leah

Hé mamma van 3,
Vindt het dapper dat je dit besluit hebt genomen!!!
En ook dat je inziet dat je er teveel mee bezig bent en dus je anderen kinderen er mee te kort zou doen!!!
Wens je  heel veel sterkte succes en hopelijk lukt het alsnog om zwanger te worden, maar dan horen we het vast!!!

groetjes Sandy

Als jij idd vind dat je je andere kinderen tekort doet en dat je voor je gevoel beter kunt minderen hier, moet je dat gewoon doen.
Het is goed dat je naar je gevoel luistert.
Veel succes en hoop dat we snel goed nieuws horen

Ik vind het ook heel slim van je!!
Geniet van wat je hebt en niet wat er nog onbreekt.
Als het zo moet zijn komt nummer 4 vanzelf!!
Vertrouw daarop.
Ik wens je veel succes en hopelijk lezen we snel goed nieuws van je!!
Liefs Mikkie.

Terug
Bovenaan