Ik heb een cadeau voor Siebe's verjaardag gevonden!!!!! Hèhè.

Eindelijk...ik heb een cadeau gevonden voor de verjaardag van Siebe!! Een cadeau waar hij  (en zijn grote broer) hoogstwaarschijnlijk erg veel mee gaat doen, althans zo'n autofreak als Siebe (en ook Merijn)  zal er wel weg mee kunnen.

Ik heb al eens stad en land afgelopen om deze Wader autogarage te pakken te krijgen, maar hij is gewoonweg niet verkrijgbaar via de diverse speelgoedzaken. Ja, rond Sinterklaas, maar ja, daar heb ik niet zo veel aan.

Hopelijk is de garage nog op tijd in huis (de 22ste).

Ik word er al helemaal blij van, hahaha!!

Groetjes Fonske

P.s. is ie niet mooi??

daar krijgen ze zeker weten veel plezier mee, Nick heeft hem 2 jaar geleden voor zijn verjaardag gekregen en hij speelt er nog steeds met veel plezier mee.

Liefs sandra

Die moet ik zeker niet aan Thomas laten zien zeg! wat een joekel! Thomas is ook helemaal auto-fiel namelijk. Laatst stoot ie me aan en zegt ie heel hard in mijn oor: mama! een mini! Mama een mini! Natuurlijk kerel zei ik terwijl ik Nina uit de auto haalde. Ik draaide me om en er stond inderdaad een mini-cooper voor onze deur geparkeerd! Hij herkent gewoon een mini....! Precies hetzelfde met een oude porsche van de overbuurman. wat is dat Thomas? antwoord ie netjes een porsche.... Lopen we in het dorp zegt ie ineens: mama porsche, porsche porsche! Stond er ook zo'n oude porsche bij iemand op de oprit! Gek kereltje!

Kus, Marieke

PS: ging je topic niet over, sorry, hahahha! Maar weet dus wel zeker dat ie er héél erg happy mee gaat zijn straks!

Coool!! Laat ik even niet aan Gijs zien, die heeft net de little people garage opnieuw ontdekt en is er (samen met Sophie) weer net zo dol op als 2 jaar geleden....

Maar dit gave ding is natuurlijk weer net een stap meer testosteron haha!

Liefs en tot heeeeel gauw (JOEPIE)
Susan

soweee, das een mooi cadeau!
Zal hij vast heel blij mee zijn. Ik zat ook aan een garage te denken want ze spelen wel het meest met autootjes hè, die mennekes. (of een timmertafel, omdat ie zo leuk is )

Marieke, was onwijs grappig verhaal, haha. En wel heel erg knap hoor!

Hij is binnen!! Gisteren besteld via internet (www.joppa.nl)  en vanochtend om 10 uur kwam DPD voorrijden! Het lijkt Overtoom wel, toet toet....hahaha. Ben er helemaal blij mee....Denk erover om hem van de week alvast in elkaar te zetten zodat ik er nog even alleen mee kan spelen !

Fonske

Terug
Bovenaan