Ik heb een datum afgesproken voor scopie Rebecca (hopelijk)

Ja vandaag toch maar weer eens met zkh gebeld. Ja we hadden boodschappen gedaan en kwamen thuis, brief van sophia onze afspraak canule polie week verzet. He erg leuk als je net gisteren alles hebt geregeld om beide vrij te zijn!!! Dus belletje gewaagd, nou volledig geannuleerd die dag!!! Dus morgen weer druk met alles veranderen!!! Ja ze verwachten dat je altijd kan, houden geen rekening dat er ook mensen zijn die werken!!! nou gelukkig was de apsraak pas in september en hebben we nog optie om alles te veranderen.

Ik had ze toch aan de lijn, dus ff vragen is er al een datum bekend voor de scopie!!! oh doorverbonden naar opname buro. Ja mevrouw ze staat boven aan de lijst, maar we hebben OK stop gehad, dus ja zijn alles aan het wegwerken, wordt waarsch eind oktober. Nou ben ff uit mn dak gegaan het zou aug/sep zijn niets eind oktober!!!!
Nou ze hebben haar neergezet op 21 sept (dinsdag) maar zoveel gezeur, we moeten dag eerder naar pre OK poli, evt terug, en dan nog minder kans op doorgaan, dus besloten maandag al opname, we zouden er al om 10.00 moeten zijn die maandag, en continue 1 van ons erbij ook de nacht ivm de canule, want op gewone afdeling, nou toch mee accoord gegaan, maar wel afgedwongen pas om 14.00. Want anders maandag heen en terug, dinsdag heel missch weer terug. En besproken en blijkt mogelijk als wij kamer hebben in ronald Macdonald huis, zou ze er warschijnlijk ook mogen slapen die nacht, dus hele gezin gezamenlijk ipv 1 van ons op de afdeling.

Nou alles is afh of er een IC bed beschikbaat is, daar zoeden we die maandag voor heengang ook over moeten bellen, en zodoende is dinsdag ook nog niet zeker, want als er spoedopnames komen gaat scopie niet door.
Er moet een IC bed vrij zijn, want na OK moet ze daar bijkomen, en hopelijk vroeg genoeg aan de beurt, want anders moet ze nog min 1 nacht blijven.

Ja het duurt nog 1.5 maand, maar mag ik jullie vragen om te duimen dat het door kan gaan, data vaststaat, en dat alles volgens plan loopt?!?!?!?!?!?!

We hebben geluk, is geen vakantie periode, geen vrije dagen ed. Want toendertijd hoorden we ja is nu rustig maar ja pinksteren komen eraanç mooi weer voorspeld, veel BBQ's warm weer kinderen in het water, nou we zullen het wel druk krijgen, en ja ze hadden gelijk ook, ipv 2 kindjes op de afdeling lagen er ineens 6 en zo op alle afdelingen, zelfs gehoord dat ze dus moesten weigeren voor OK. Dus ja bij afpraken maken hou ik zulke dingen nu ook in mn achterhoofd.

Dus zolang ik niet iets anders hoor is dit de datum voor Rebecca haar scopie, we gaan er nog lang niet vanuit dat we te horen krijgen het gaat goed, en we gaan plannen voor canule eruit, maar hopen wel op vooruitgang!!!!!! En daarna meer info.

Terug
Bovenaan