ik heb een foto van de echo

goede morgen dames

ik heb even een foto van de echo gemaakt scannen lukte weer eens niet je kan echt heel duidelijk zien dat het twee aparte vruchtzakzakjes zijn we hebben een grote kans dat het een tee eiige tweeling is hhahaha naomi vind het helemaal geweldig dat mama twee babytjes in der buik heeft ze heeft zelf ook een baby in der buik zegt ze en dat is jongen hahahah en volgens naomi krijgt mama een jongen en een meisje voor de rest gaat het met naomi hartstikke goed allen is nog steeds vroeg wakker

Wauw! Wat enorm bijzonder.
Je hebt dus een dubbele eisprong gehad én de eitjes zijn allebei bevrucht!
Wat een wondertjes.

Geniet ervan (en succes, lijkt me toch dubbel zo zwaar).

Liefs,

Tessie

Hai hai, wat super zeg twee vrucht zakjes! Spannend hoor,twee is toch weer wat anders dan één hè!

Een tip voor het vroeg wakker zijn van je meissie is misschien de kidsleep wekker!
Het lijkt wel of ik er reclame voor maak, ha ha, maar wij zijn er echt erg blij mee en Jente slaapt eindelijk tot 19.00 door.

http://www.kidsleep.nl

Dit is een link naar de wekker, dan kun je even kijken hoe hij werkt!

Verder lekker genieten van je zwangerschap, groetjes Fennie en Jente

Wow, een tweeling, wat ontzettend leuk. Het is altijd een stille wens van mij geweest. Ik hoopte dat ik er ook kans op zou maken, aangezien ik ouder was toen ik zwanger was (33 en 35), maar helaas. Geniet er van (dubbelop).

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan