Ik heb een hele rare vraag misschien!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Ik ben al een tijdje heel erg down en zit tegen depresief aan.
En omdat ik een enorme emotie eter ben eet ik ook heel
ongezond en snoep ik veel.
Nu is mijn vraag kun je wel zwanger worden als je zo
leeft als ik op dit moment ik wil het zo graag maar elke maand loopt
het weer uit op een teleurstelling. En ook al probeer ik gezond
te leven het lukt gewoon niet om vrolijk te zijn en te blijven.
Kan iemand me helpen.

Groetjes Ilona

ga anders naar de huisarts toe en praat met hem/haar over hoe je je voelt, misschien kan hij je een beetje helpen, en probeer positief te blijven ook al is dat soms heel moeilijk
Sterkte

xx linda

Ga anders eens langs bij een homeopaat. Deze kan je iets geven voor een betere vruchtbaarheid.
Voordat ik van mijn eerste zwanger werd, had ik veel last van candida infecties (vaginale infecties). Dit kwam ook omdat ik echt een suikerliefhebber ben en ja, candida teert daar goed op....
Toen heb ik een kuur tegen candida voorgeschreven gekregen. (Maar daar mocht ik niet tegelijk mee zwanger worden.) Wilde geen maand meer wachten met zwanger te worden, kon dat op dat moment niet opbrengen.
Toen kreeg ik een dieet mee en 3 hele kleine korreltjes. Schijnbaar voor de vruchtbaarheid.
Na een maand was ik dus ook zwanger!!
(Toeval of niet? Een collega van wie ik de tip had gehad om naar een homeopaat te gaan, was daarvoor ook na 1 bezoek aan de homeopaat zwanger!! )

Baat het niet, dan schaadt het ook niet!

Trouwens die kuur heb ik gedaan nadat mijn zoontje was geboren en daarna heb ik geen infectie meer gehad. Nu 1 x omdat ik zwanger ben van nr 3, anders nooit meer last.

Groetjes Renata.

hey ilona,

je moet er lekker van genieten.
kijk ik heb ook wel eens tegenslagen.maar kot altijd weer goed.
dit is mijn eerste ronde ik voel niks dus ik ben ook niet zwanger.
maar ja volgende ronde.komt uiteindelijk wel goed.
sterkte meid.
en geniet van wat wel komen gaat.

gr yvon

Hoi,

Arme meid, dit is niet zo best. Ik denk dat je wel zwanger kan worden als je down/ depressief bent. Alleen je hormoonhuishouding werkt natuurlijk wel anders. Het is belangrijk dat als je zwanger wilt worden dat je iets aan je leefstijl doet om de kansen op een gezond kindje te vergroten.

Hoe kom je van je negatieve stemming af? Het is belangrijk om te achterhalen wat de  oorzaak ervan is. Is het soms omdat het niet lukt dat je zwanger raakt of zijn er andere redenen. Verder moet je  activiteiten  blijven  ondernemen die je vroeger ook leuk vond (zoals film kijken of uit eten gaan). Nog een tip ga naar een praatgroep om je ervaringen met anderen te delen. Je bent zeker niet alleen.

Veel liefs

Terug
Bovenaan