Ik heb een hyvessite voor "ons" aangemaakt...

Hoi,

Ik heb vandaag een Hyves aangemaakt voor ons.

Dus een heus MAART 2009 MOEDERS hyves..

Voordeel van deze hyves is dat het afgeschermt is en alleen leden de inhoud kunnen lezen.

Ook foto's en berichten kunnen alleen bekeken en geplaatst worden door leden. Heerlijk dus, die veiligheid! (Hier kan immers iedereen meelezen)

Ook kun je er alleen maar lid van worden met toestemming van de beheerder; ik dus

Het is niet bedoelt als alternatief voor hier, want dit is wel erg makkelijk zo. Maar het is wel leuk voor erbij! Helemaal als je al in het bezit bent van een eigen hyves profiel.

Een leuke bijkomstigheid is dat je daar misschien nét iets meer te "zien" krijgt van de ander, al is het enkel de profielfoto. Maar je kunt er natuurlijk ook foto's plaatsen met een gerust hart, want alleen wij kunnen ze dan zien en niet elke willekeurige vreemde bezoeker.

Hoe dan ook;

Ben je uitgerekend in maart 2009, schrijf je ook op dit forum en heb je een hyves of wil je er een gaan aanmaken, meld je dan aan! Dan hebben we daar ook een eigen clubje.. gezellig toch!!

www.maart2009moeders.hyves.nl

Groetjes!

Esmé mv Kay en ???

(32,5 wk zwanger)

Leuk idee! Ook voor straks met foto's enzo, das dan iets veiliger en nioet voor de heeeeele wereld te bekijken.

Ik heb me aangemeld! :-D
Heet " gewoon"   Janneke.

Greets Janneke

Terug
Bovenaan