ik heb een mail gestuurd

Hoi lieve meiden!!!!

Bedankt voor jullie berichtjes!
Vandaag heb ik een mail naar m'n huidige werkgever gestuurd, met de vraag of er mogelijkheden zijn binnen deze organisatie voor een andere functie.

Ook nog een open sollicitatie naar een ander bedrijf gestuurd wat me ook leuk lijkt. Praten kan nooit kwaad toch?!

Dit wacht ik even af en dan zie ik wel hoe het loopt.
Ik kan wel blijven denken...stel dat het raak is... maar ben het er met mijn mannetje samen er over eens, dat ik het moet proberen.
Het kan nooit kwaad om je verder te ontwikkelen.
Staat ook beter op m'n CV als ik in de toekomst ergens anders moet solliciteren.

Nog bedankt voor jullie reacties!
Liefs Lill.
 
Hoi Lill,
Gefeliciteerd met je beslissing! Ik had meegelezen met je dilemma en de reacties van anderen daarop. Het is toch wel heel triest gesteld in ons zo geemancipeerde land, als ik het zo lees. Ik heb alle begrip voor werkgevers, maar waar gaat het in eerste instantie nou helemaal over? Dat je er 3 maanden tussenuit bent. Maar er wordt gereageerd alsof vrouwen meteen al hun capaciteiten met het vruchtwater zullen verliezen! Hierdoor worden vrouwen gedwongen om heel raar met hun op handen zijnde zwangerschap om te gaan en kiezen sommigen er voor om het zelfs te verzwijgen. (wat ik trouwens niet eerlijk vind naar de werkgever, het is een slechte start qua vertrouwensrelatie)
En dan minister de Geus maar zeuren dat vrouwen in Nederland veel te oud zijn als ze zwanger worden...

Sorry dat ik zo doorraas ;-) maar het moet me even van het hart! Ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genomen. Focus je op de dingen die je leuk vind in je carriere en mocht je straks zwanger raken, dan komt er echt wel een oplossing. Stil blijven staan en uit angst blijven zitten waar je zit is misschien iets veiliger, maar op den duur veel frusterender!

Succes op alle fronten!

Groet,
Debbs
 
hoi Debbs,

Helemaal mee eens! En je gooit het er maar uit hoor!!

Heb je wel eens nodig!

Ik ben blij dat ik de stap gezet heb... en we zien wel wat ervan komt.
Mijn baas heeft mij voor 1 ding nodig en dat is geld verdienen... ik heb mijn werk echter voor meer dingen nodig, geld verdienen, een goed gevoel eraan overhouden, iets bereiken in de maatschapij enz.

Thanks
Lill.
 
Terug
Bovenaan