Ik heb een nieuwe autostoel!

Hoi allemaal...
raad eens, papa en mama hebben een nieuwe auto stoel voor mij gekocht..een maxicosi tobi ofzo iets. En er zitten ook vliegtuigjes op. echt heel stoer.
Eigenlijk is hij pas voor als je negen maanden bent...en je moet negen kilo wegen...en dat ben ik al bijna. nog maar een paar honderd gram. Ik mag er stiekem er al in zitten, omdat de stoel ook in een ligstand kan...en nu kan ik naar buiten kijken. echt onwijs koel!
Ik word dus echt al een grote jongen nu.

groetjes Jordy

hoi goi

wat stoer zeg nou ik moet vorloppig nog in de maxi cose van mama
ben nog zo klein

papa wou eerste pas eentje kopen als hij een nieuwe auto gaat kopen maar dat is pas in begin januarie en dan ben ik al tien maanden
dus denk dat ze na de zomer wel gaan kijken
mama weet wel al dat ze een roze wilt hebben

ik een meisjes stoel en me broer heeft een jongens stoel blauw

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzxxxxxxxx jayla

Ik pas ook nog in de maxi cosi hoor, maar omdat we over een paar maanden op vakantie gaan, wilde mijn ouders er al vast een hebben, omdat ze niet wisten hoelang het zou gaan duren enzo. Maar de mensen van de winkel waren heel snel met bestellen. Dus vandaar. De maxi cosi gaat nu in mama;s auto, wel zo makkelijk.

dikke knuffel van Jordy

Lieve Jordy,
Pas je wel op! Want je bent al wel bijna 9 kg, maar je mag pas in je nieuwe autostoeltje zitten als je zelfstandig, langdurig kan zitten hoor! Je kunt anders hele erge nekpijn krijgen! Voor papa en mama heb ik een tip: laat ze voor ze het stoeltje voor een lange vakantierit gaan gebruiken, eerst even een lange proefrit maken met jou erin. Ons zoontje schrok zich nl. helemaal rot van alle auto's en lichtjes op de weg de eerste weken in zijn nieuwe stoel...
Groetjes, Ingrid
P.S.: met je nieuwe stoel kun je wel alle koeien en schaapjes zien in de wei. Da's wel tof!

Ik mag ook alleen maar liggen in de stoel van mama. En die gordels....helemaal vast gesnoerd ik kan niet eens vooroverbuigen om lekker aan mijn tenen te kriebelen. Ohja en er zit ook een soort van kussentje in zodat mijn hoofd niet zo heen en weer schut. das dan wel weer zo fijn.
Koetjes en schaapjes. Wat zijn dat eigenlijk? Dan kan ik ff goed opletten als we op vakantie zijn.

Dikke kus van Jordy

Hoi!

Ik heb ook vliegtuigjes op mijn maxi- cosi. Leuk zijn ze he... soms voel ik me net een piloot. Mama heeft nog geen andere autostoel gekocht, maar ze wil er binnenkort wel voor gaan kijken.

groetjes Arjun,.

Terug
Bovenaan