ik heb een probleem

hoi meiden, ik heb jullie advies nodig.
ik ben op het moment heel erg jarloers.
mijn man sjans graag en dat weet ik maar nu kan ik niks meer hebben ik heb het gevoel dat hij heel stiekem doet.hij msn veel en op hyves ook.
als ik er wat van zeg wordt hij een beetje boos en zegt dat ik me eigen aanstel.
ik ben gewoon bang dat ik hem kwijt raak, zal dit komen door de hormonen?
hebben jullie een idee.
groetjes anouk

Hoi,

Ik denk dat dit de hormonen zijn. Wellicht voel je je op het moment toch iets minder aantrekkelijk waardoor je het gedrag van je man als bedreiging ziet, terwijl je dat voorheen niet had.

Qua advies: Probeer er met je man over te praten, vooral over je angst hem kwijt te raken. Hij zal je dan gerust kunnen stellen.

Succes ermee

Liefs
Yvonne

hey anouk

wat vervelend zeg. denk wel dat het hormonen zijn maar je hoort ook vaak dat een man tijdens een zwangerschap afleiding zoekt en soms is dat bij iemand anders maar daar moet je niet van uit gaan hoor.
jullie hebben samen voor een kindje gekozen en daar sta je op zo'n moment samen achter. het is voor je man ook een hele verandering.
praat ervover zonder dat er op dat moment een reden voor is. gewoon een keer bij de tv ofzo.
leg uit dat je het moeilijk vind nu je zwanger bent dat hij zoveel flirt.

succes

hoi

dit is wel vervelend ja.
maar ik weet dat mijn nichie er ook heel erg last van had, gelukkig begreep me neef het wel.
het zijn ech hormonen.
leg het je vriend gewoon uit.

gr

hey Anouk,
denk ook dat het je hormonen zijn, en je voelt je misschien minder aantrekkelijk?
zelf heb ik er niet zo'n last van we delen samen alles en praten er heel veel over. ik verras mijn man ook nog met een massage en kaarsen bij het bed of ik trek een sexy setje aan met mijn dikke buik hihi of ik kook lekker voor hem.
tuurlijk is het voor de rest minder geworden,maar das toch logisch?
ik hoop dat je er met je man goed over kan praten. en anders schrijf je het in een brief of email!
heel veel sterkte ermee laat even weten hoe het gaat?
xx

dank je wel meiden voor de reactie's
hij zegt echt dat het niks voor stel en dat hij met mij getrouwd is en dat hij veel van ons hou,ik moet dat gewoon maar van uit gaan dat hij het meent maar jee wat ben ik blij als die kleine er is en niet zo veel last meer heb van mijn hormonen haha.

Ik heb hier ook zo'n last van. Sinds ongeveer week 20 van mijn zwangerschap ben ik jaloers als de pest, terwijl ik dat voorheen helemáál niet was. Ik vergelijk mezelf met andere vrouwen en vind mezelf dan spuuglelijk, dom en 'nutteloos'.
Je zou het bijna ziekelijk jaloers kunnen noemen, hoewel er ook momenten zijn dat ik er geen last van heb, gelukkig. Ben er van overtuigd dat het door de hormonen komt en hoop dan ook dat het na mijn zwangerschap verdwijnt, want ik heb nu haast het idee dat ik tegen een depressie aan zit..

Terug
Bovenaan