ik heb een rare vraag!!!!!!!!!????????????

A

Anoniem

Guest
goede avond ik ben corina en vroeg me af of slaap tekort ook een zwangerschap tegen houdt,heb het opgezocht via google maar kon er niks over vinden.........
ben namelijk alweer even bezig voor een tweede kindje maar wil nog niet echt lukken,ben al bezig met het meer van me afte zetten door er niet al te veel mee bezig te zijn.........maar mijn nachten zijn vaak nog erg kort,ik maak gemiddeld 6uur per nacht,gevoels matig heb ik er wel 8 nodig maar dat lukt vaak gewoon niet en dacht dus bij mezelf dat slaap te kort dan de zwangerschap tegen kan houden,,,wie weet of dat waar is? of dat ik misschien onzin zit te kramen?
alvast bedankt voor jullie reacties..

Hoi Corine,

Wij zijn ook al een hele tijd (19 maanden)bezig om zwanger te worden van ons 1e kindje ik slaap ook gemiddeld 5 a 6 uur per nacht dus niet veel. Uiteraard moet je wel je nachtrust krijgen maar volgens mij heeft het er niet veel mee te maken dat je niet zwanger wordt.

Er zijn op een gegeven moment zoveel dingen waar je aan gaat denken waar het aan kan liggen stress, slaaptekort, gezonder eten, sporten etc.

Er zijn een heleboel factoren waar het aan kan liggen maar soms moet je maar gewoon je eigen erbij neerleggen en afwachten het is niet anders denk ik. Maar wel blijven HOPEN dat is belangrijk.

Hoop dat je snel zwanger bent!!!!!!

groetjes
Leepat

hoi leepat,bedankt voor je reactie,,,
maar indd opslot ga je van alles verzinnen waarom het niet lukt....
maar jullie zijn ook alweer enige tijd bezig...zijn er al plannen om naar de dokter te gaan of heb je zoiets van ik wacht het nog even af ??

groetjes corina..

ps;meer reacties is welkom!

Terug
Bovenaan