Ik heb een streepje !!!! 3 dagen voor nod

A

Anoniem

Guest
<p>hallo meiden,</p><p>Ik lees nu zo’n 8 maanden mee hier op het forum. Ik heb veel aan dit forum gehad en wil iedereen die gereageerd heeft op mijn vragen daar allereerst voor bedanken.</p><p>Vanochtend een test gedaan met sensitest (de vroege) en ik zag als je heeeeeeeel goed keek een streepje. Ik had nog 5 KV testen in huis liggen dus 3 uur later deed ik een KV test. En ja hoor een streepje!!!!!! Wel lichtjes, maar hij is echt te zien en kwam redelijk snel. Dat betekent dus zwanger. Ik kan het niet geloven.</p><p>Ik heb dus 3 dagen voor mijn NOD positief getest. Symptomen zijn: vooral hoofdpijn, wat eerder moe, menstruatie achtige buikkrampen vooral onderin, afscheiding en wat geïrriteerd.</p><p>Wat mij het meeste opvalt nu is dat ik normaal voor mijn menstruatie echt slecht slaap. Nu niet meegemaakt. Daarnaast droomde ik laatste dagen zo intens (en dit herken ik van mijn vorige zwangerschap) </p><p>Ik hoop echt dat jullie ook allemaal een positieve test deze maand hebben!</p><p>ik ga echt duimen voor jullie.</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Ohja en nog een symptoom ; sneller honger en knorrend gevoel. 

Gefeliciteerd wat leuk!!! 
Dat dromen kan ook alleen maar erger worden hoor. Hahah kan er zelf hele boeken over schrijven. Die krampjes zijn vooral je baarmoeder die gaat oprekken, niks aan de hand maar soms vervelend. Hopelijk blijft het voorlopig bij deze symptomen, en dat de misselijkheid weg blijft. 
Succes!

Terug
Bovenaan