ik heb een vraag aan iedereen

hallo allemaal.

Mij vraag is ,als je nieuw hier op deze site bent .
En je heb al een paar verhaaltjes er op gezet.
De eerste keer hebben wel een paar gereageerd ,en de rest niet.
En het lijk gewoon dat jullie een vriendenring hebben en dat je er gewoon niet bij hoor!
En het is niet bij mij alleen ,maar ook bij de andere nieuwe meiden.
Dat kun je gewoon zien op deze site .en daar baal ik van.
ik wil ook gewoon met wat meiden praten.
Alleen met miranda heb ik een paar keer gepraat ,maar er mogen ook andere meiden een keer reageren hoor.
En anders moeten jullie elkaar gewoon het e-mail geven ,dan voelen wij ons niet zo buiten gesloten.
Deze site is voor iedereen ,dus ook voor de nieuwe kommers met hun vraag of verhaal.
Dus ik hoop hiermee dat jullie ook mij kant van het verhaal begrijpen.
Want ik wil ook gewoon mij verhaal aan jullie kwijt ,want anders heb ik met iemand om te praten.
Dus doe er iets aan meiden om de nieuwe kommers van harte welkomen.

Hier heb ik een beetje verdriet van ,en boos ook .

groeten van desi

Hallo Desi!

Het spijt me dat je je zo buiten gesloten voelt, dat is echt niet de bedoeling! Ik heb al je topics wel gelezen, alleen ik heb niet gereageerd. Dit is omdat ik zelf bezig ben met IUI en nog totaal niet met IVF.   Al zou ik willen, ik kan je niet helpen met je vragen omtrent IVF.

In totaal zijn   er ook maar een paar meiden (een stuk of 4) met wie ik "contact" heb. Ik hoop dat jij ook snel wat meiden vind met wie je ervaringen kunt uitwisselen.  Drie meiden heb ik ook in mijn msn lijst staan, en daardoor schrijf ik nu ook minder hier.

Iig heel veel succes met alles wat nog komen gaat en we hopen natuurlijk ook voor jouw dat jij snel een positieve test in handen mag houden.

Liefs, Nicole

Hallo,

Wat jammer dat je, je zo buitengesloten voelt, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Maar je ziet toch vaak ook op dit soort sites dat mensen elkaar opzoeken die vergelijkbare behandelingen hebben.
En je leest daarom vaak niet alle berichten.

Maar ook als ze op dit forem al lang met elkaar praten is er altijd een plekje zols ik het ervaar.
Hoop dat je snel ook je lotgenoten mag vinden en met plezier op de site kan komen.

Veel liefs Suzanne.

hoi desi!

ik ben blij dat je dit uitgesproken hebt! Ik voelde namelijk hetzelfde. Ik heb eerder op dit forum gezeten en toen had ik dit gevoel niet.
Jammer inderdaad, ik had pas geleden een onderwerp geplaatst met een vraag waar ik mee zat en daar had helemaal niemand op gereageerd... Zelf heb het toen wel uitgezocht op het net maar toch jammer!
Ik hoop dat het ook anders kan!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan