ik heb een vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo mijn oma is zondag overleden en word vrijdag begraven en nu vertelt mijn schoonmoeder dat een begravenis niet zo goed is voor zwangere vrouwen    en   het moet niet zo goed voor de baby    wat moet ik hier mee en ik wil mijn oma nog wel kunnen zien  want als ik dat niet doe krijg ik mischien wel spijt   groetjes ramona

of je nou wel ofg niet gaat...de stress blijft van het verdriet en al is dat niet goed voor je kindje, je kan niets tegen dat verdriet doen!
Volgens mij kan je gwn gaan hoor..dat geeft je een geruster gevoel en dan kan je je er miss makkelijker overheen zetten!

Hoe ver ben je eigenlijk als ik vragen mag.

ps. als je t niet vertouwd kan je ook je VK bellen met deze vraag

Hoi Ramona,

Allereerst gecondoleerd met je oma.

Je kunt gewoon naar de uitvaart gaan. Het klopt dat stress niet goed is voor zwangere vrouwen, maar dit zijn nu eenmaal de gebeurtenissen die je niet kunt voorkomen. Als jij je beter voelt door er heen te gaan en afscheid te nemen, dan moet je dat doen. Het is trouwens sowieso een raar idee dat je als zwangere vrouw 9 maanden geen stress of verdriet hebt.......... We kunnen ons toch niet heel de dag gelukkig en blij voelen en dat 9 maanden lang?

Sterkte voor de komende tijd.

Janneke

hi ramona,
mijn oprecht deelname met je oma. het is niet echt slecht om nu naar een begrafenis te gaan en ook niet voor je baby. het is alleen zo dat je dingen nu anders beleeft en zeker iets zo verdrietigs al een begrafenis kan een hele klap zijn emotioneel gezien.
door je hormonen wordt het nog intenser dan het normaal al is en daarom kan het heel stresvol zijn en dat is natuurlijk wel mat minder goed. maar wanneer je er spijd van krijgt dat je geen afscheid hebt genomen kan voor je zelf ook niet goed voelen.
naar een begrafenis gaan is opzich niet slecht het is alleen de stess die je er nu van hebt omdat je het echt ervaart dan anders wat minder goed is.
veel sterkte deze dagen.
groetjes nimfje

Gecondoleerd en ik zou zeggen vooral wel gaan!!

Verdrietig ben je toch en als je nu geen afscheid neemt krijg je daar misschien eeuwig spijt van.

De baby kan wat dat betreft heel wat hebben en daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Sterkte bij de begrafenis!

gr mama van MD

Gecondoleerd.
Heel erg dat dit nu juist moet gebeuren.

Ik zou echt wel gaan anders krijg je zeker spijt.
Het is toch een formeel afscheid van iemand van wie je houd.
En je kindje kan echt wel wat hebben hoor.
Er zijn zwangere mensen die de meest erge rampen hebben doorstaan, dus laat het je niet afschrikken.

Ik hoop voor je dat het een mooi afscheid word.

Liefs Esther

quote: angelaatje85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 16:45:36'));

of je nou wel ofg niet gaat...de stress blijft van het verdriet en al is dat niet goed voor je kindje, je kan niets tegen dat verdriet doen!
Volgens mij kan je gwn gaan hoor..dat geeft je een geruster gevoel en dan kan je je er miss makkelijker overheen zetten!

Hoe ver ben je eigenlijk als ik vragen mag.

ps. als je t niet vertouwd kan je ook je VK bellen met deze vraag

ik ben nu 8 weken zwanger groetjes ramona

8 weekjes pas..je moet je gwn proberen rustig te houden..zkr tot de 12e week zeggen ze.. natuurlijk is dit moeilijk na zo'n verlies

maar heel veel sterkte! xx angela

Terug
Bovenaan