Ik heb er nog een paar

Voor Nessie en alle andere die er nog een paar wilde... en netjes in 1 topic gedaan:

Je favo-geurtje:
man: jp gaultier
vrouw:die feminee ofzoiets van cindy crawford.. maar ben op zoek naar een nieuwe

Favo kleding:spijkerbroek

Leukste kado om te krijgen (ben bijna jarig en weet niet wat ik moet vragen dus...)
van mn man natuurlijk een mooi sieraad en een lieve kus.

stomste kado om te krijgen: ik hou niet van gele bloemen

waar koop je kleren voor je baby:zeeman (maar als ik ooit baby's zie denk ik dat ik daar de enige in ben)

make-up: thuis niet veel... als ik naar buiten ga in ieder geval mascara en met stappen of een feestje: oogpotlood, mascara en een bescheiden lippenstift

uhm verder weet ik er zo geen.....

Je favo-geurtje:
man: Davidoff
vrouw:Lóreall hypnose....heerlijk zoet!

Favo kleding:rok met mooie laarzen (staat momenteel het beste ivm dikke kont...haha

Leukste kado om te krijgen (ben bijna jarig en weet niet wat ik moet vragen dus...)
Sieraden van manlief en verder...geld, om kleding te kopen hihi

stomste kado om te krijgen: Bonnen van een parfumerie, ik koop dat nooit zelf

waar koop je kleren voor je baby:zeeman , c&a, HEMA, v&d.....net waar ik iets leuks zie

make-up: Als ik zin heb alles, maar meestal helemaal niks (ben mooi van mezelf.....blech!)

ik doe deze nog even mee en dan houd ik het voor gezien vandaag manlief is ook thuis dus is niet zo gezellig voor hem he

favo geurtje
man;mexx die blauwe
vrouw:paul gaurtier classic

favo keding; houd toch wel van nette kleren rokken en blazers

leukste kado; dat weet ik zo niet vind veel dingen wel leuk
stomste kado; als ik iets krijg van mensen voor in huis en dat het niet staat omdat het bv
                                          in het blauw

waar koop je de kleding voor je kleine; overal van de zeeman tot de prenatal koop
                                                            hem wat ik leuk vind en waar het vandaan komt maakt me niet
                                                            uit.

make up; zonder ga ik echt de deur niet uit

zo dat was het tot morgen maar weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

groetjes mira mv marek 8wk

ik doe deze nog even mee en dan houd ik het voor gezien vandaag manlief is ook thuis dus is niet zo gezellig voor hem he

favo geurtje
man;mexx die blauwe
vrouw:paul gaurtier classic

favo keding; houd toch wel van nette kleren rokken en blazers

leukste kado; dat weet ik zo niet vind veel dingen wel leuk
stomste kado; als ik iets krijg van mensen voor in huis en dat het niet staat omdat het bv
                                          in het blauw

waar koop je de kleding voor je kleine; overal van de zeeman tot de prenatal koop
                                                            hem wat ik leuk vind en waar het vandaan komt maakt me niet
                                                            uit.

make up; zonder ga ik echt de deur niet uit

zo dat was het tot morgen maar weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

groetjes mira mv marek 8wk

Je favo-geurtje:
man: Hugo Boss
vrouw:Jean-Paul Caultier (ofzo iets)

Favo kleding:spijkerbroek, en lekker onvrouwelijk een paar kartschoenen aan. Dat zit heerlijk!

Leukste kado om te krijgen
Uh... iets van een schaalmodel van de formule 1, parfum, bloemen en ik vindt het gaaf om kleren te kopen samen met mijn man

stomste kado om te krijgen: ingelijste foto's, tis vaak niet mijn smaak....

waar koop je kleren voor je baby:zeeman, prenatal, filipoon

make-up: altijd vanalles, mascara, eyeliner, lippenstift, poeder....

liefs
di silva

Hey goed gedaan Tess in 1 topic...

Je favo-geurtje:
man: Ferari (is echt een geutje hoor...geen foutje hihi)
vrouw: Davitoff coolwater en Tribu

Favo kleding:spijkerbroek

Leukste kado om te krijgen  
euhmmmm ja ik heb alles al (ahum) ik vind het nu wel erg leuk om van Alissa zelf gemaakte tekeningen te krijgen die ze op de psz speciaal heeft gemaakt voor moederdag verjaardag en vooral die ze had gemaakt voor ons trouwen....

stomste kado om te krijgen: lelijke planten

waar koop je kleren voor je baby: c&a, villa happ, hema of ik maak ze zelf.....ben nu een stoere tuinbroek aan het maken

make-up: thuis en buiten meestal mascara en oogschaduw en een getinte dagcreme(maar soms vind ik het heerlijk om lekker thuis niets op te doen en alleen een keer door mijn haren te kammen)...  en met stappen (maar dat is heeeeeeel lang gelee ook nog lippenstift erbij.

groetjes Nessie en nu is het flesjes tijd! doei  

Terug
Bovenaan