Ik heb even een rare vraag, gaat niet over kids, maar over mezelf...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

gister heb in een tabletje foliumzuur ingenomen.
Maar ik kreeg hem niet weg met drinken, dus uiteindelijk na een glas naar binnen geworken te hebben, is het tabletje ook meegegaan.
Maar ik voel hem nog steeds zitten, voelt heel zwaar aan ook.
Heb al heel veel extra gedronken, maar ook gegeten, om hem weg te krijgen, maar hij blijft gwn lekker zitten!!!
Heb ook niet het gevoel dat hij in mn keelgat zit... Ik voel het meer als ik door mn neus wil ademen
Iemand dit ook weleens gehad??
En wat kan ik eraan doen??
Mijn vriend zei naar de HA gaan, maar da zie ik ook weer nie zo zitten, want wat gaat die weer doen?!?!

Groetjes Debby.

Tja, ik zou toch naar de   huisarts gaan? Als je het pilletje met heel veel drinken niet weg krijgt....

Succes ermee!

groetjes Maris

Heb je vaker moeite met pillen slikken. als dat zo is zou ik inderdaad eens langs de huisarts gaan.
Is het eenmalig lijkt me dit niet nodig.

Wat wij op het erk nog weleens doen bij clienten die moeilijk de meicatie wegkunnen krijgen . Is het geven met een lepel vla, yoghert, appelmoes etc.
Dat gaat meestal makkelijk. Wel even een sloke water ervoor of erna net wat degene het prettigst vind.

Hoi dames,

bedankt voor jullie reacties.
Ik heb er eigenlijk nooit geen last van met het doorslikken van pilletjes.
Alleen nu, en flink ook!!
Hij irriteert me echt... je ziet hem ook niet zitten in mijn mond.
Als ik eerlijk moet zijn, ben ik in dit geval een beetje een schijterd voor de HA, want ik weet nl. niet wat hij gaat doen
Ik denk dat ik het maar ff zo laat... ik bedoel, hij zou toch een xtje moeten zakken??
Maar haal me de engste scenario's in mn hoofd!!
En hij zou toch ook moeten smelten, of zie ik dat verkeerd??
Maar hij voelt nog prs hetzelfde als gisterenavond.
Vind het wel raar hoor... het voelt zo zwaar!!
Ik houd jullie wel op de hoogte

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan