ik heb even hulp nodig!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou inderdaad ik heb even hulp nodig......weet niet wat ik ervan moet denken.

ik neem mijn temp nu twee maanden op en de vorige maand had ik begin periode 36.6 en de laaste twee weken 37.0

nu deze maande de eerste periode 36.5 en nu alweer een kleine week  36.7...

kan ik dit zien als mijn eisprong die geweest is of niet

heb je elke maand een andere temp of zou mij eisprong er nog aankomen....

wie heeft raad

liefs tobi.

Sorry Tobi, ik heb echt geen kaas gegeten van temperaturen.

Maar waarom probeer je niet eens een maandje ovulatietesten?
Die dingen kosten bij Premom.nl maar een paar euro en je weet zeker of je ovuleert of niet.
Ik heb ze vorige maand ook gebruikt en het resultaat mag er wezen he?

Succes meis!

Liefs,

TeHa

Hoi Tobi,

Ik heb ook een aantal maanden getemperatuurd en de laatste 1 1/2 week had ik een verhoging van mijn temperatuur met zo'n 0,4- 0,6  graden. 0,2 graden lijkt wel wat weinig verhoging maar is natuurlijk wel een verhoging. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat de nachten nu ook wat aan de koude kant zijn en zal je lichaamstemperatuur waarschijnlijk sowieso wat lager zijn en daardoor dus ook wat minder stijgen na je eisprong. Ik hoop dat je hier wat aan hebt....

Groetjes

haai meissie,

lastig he....maar ik zal je proberen te helpen....
ik temperatuur dus al een paar maanden en elke maand andere temperatuur en de ene keer een grotere verhoging dan de andere keer...
zo had ik vorige maand dat ik aldoor 36,5 had toen de dag voor de eisprong 36,1 en toen ineens 36,9...
een andere maand was mijn gewone temp 36,1  na mijn eisprong  36,5 en nu gebruik ik dus ovutesten en temperatuur ik en heb ik zeker mijn eispong gehad, ook zeurend gevoel in onderbuik, gevoelige borsten  en positieve ovutest en mijn temp is met 0,2 gestegen dus ga er maar vanuit dat je eitje is geweest...ik zal voor je

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan