ik heb even hulp nodig!!!!!!!!

hoi hoi

nou inderdaad ik heb even hulp nodig......weet niet wat ik ervan moet denken.

ik neem mijn temp nu twee maanden op en de vorige maand had ik begin periode 36.6 en de laaste twee weken 37.0

nu deze maande de eerste periode 36.5 en nu alweer een kleine week  36.7...

kan ik dit zien als mijn eisprong die geweest is of niet

heb je elke maand een andere temp of zou mij eisprong er nog aankomen....

wie heeft raad

liefs tobi.

Tobi,

je moet inderdaad niet zozeer naar de getalletjes kijken, maar je moet kijken naar de golfbeweging, die je steeds beter zal herkennen. Je basis temperatuur kan per cyclus verschillen. In de cyclus dat ik zwanger werd, was mijn temp maar 36,5 na de eisprong, maar daarvoor was ie 36,2. Normaal was mijn temp 36,4 - 36,5 en dan steeg mijn temp na mijn eisprong naar 36,7.

Je kan je gegevens ook eens invullen op : http://www.FertilityFriend.com/
een hele leuke site waar veel interessante dingen op staan. Jouw eisprong wordt dan door het systeem gedetecteerd aan de hand van de door jou ingevoerde gegevens.

Succes

Miep

hoi miep

hartsikke bedankt voor je antwoord en ik ga ook zeker even kijken..

het rare is dat ik vanaf dag 14 een hogere temp heb 0,2 graden hoger dan de drie dagen die ik daarvoor had gemeten ( ik heb de eerste week niet getempt omdat ik hiervoor een cyclus had van 51 dagen dus dacht ik heb nog tijd zat...

nu heb ik op dag 12 en dag 13 heel veel slijm gehad voor mijn doen, dus dacht he ik ga maar eens tempen....  en ja die temp is dus echt wat hoger.....

we wachten maar af

ik hoop toch zo dat ik ee beetje een normalere cyclus ga krijgen , daar zou ik al zo blij mee zijn...........

enne wbt jou, daar gaat het ook allemaal goed mee lees ik....fijn hoor.......ik blijf je volgen..

liefs tobi.

Terug
Bovenaan