Ik heb even jullie hulp nodig....

A

Anoniem

Guest
Ik wilde deze maand stoppen met de pil.....ik moet vanavond aan mijn nieuwe strip beginnen als ik wel doorga met slikken. Morgen gaan we op vakantie. Ik kan me niet herinneren hoe mijn lichaam reageerde toen ik nog niet de pil slikte. En ik ben een beetje bang voor wat komen gaat, als er iets komen gaat, als ik de pil vanavond niet meer inga. Ik wil lekker van mijn vakantie genieten....

Toen jullie stopte met de pil, merkte je toen al meteen verandering? Had je bloedingen ofzo?

Ik heb een behoorlijke angst voor overgeven....voor een baby wil ik 'ellende van misselijkheid' wel aangaan, maar ik wil de komende anderhalve week wel lekker van mijn vakantie kunnen genieten....

Willen jullie mij hiermee helpen?

Groetjes, Tessje.

Hoi!

Ik heb gelukkig geen last gehad van nare dingen...

Had alleen geen last meer van hoofdpijn e.d. (hiep hiep hoera)

Ook werd ik gewoon op tijd ongesteld, geen tussentijdse bloedingen ofzo gehad.

Nou meid, ik zou die pil gewoon een gooi geven als ik jou was... maar dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken.

Fijne vakantie!!!

Bloempje

Hai Tessje,

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil,  Anderhalve week voordat mijn eerste pilloze ongesteldheid zich aandiende had ik wat last van buikkrampen. Net of je al ongesteld bent zeg maar. De één zal dit misschien meer hebben dan de ander, ik had in het verleden altijd een paar hevige buikpijndaagjes.
Verder had ik geen last van misselijkheid/overgeven etc.

M'n 2e cyclus heb ik net achter de rug, ik heb ook in deze periode weer anderhalve week buikkrampjes gehad (voelde me ook misselijk en moe, maar dit was wat griepvirus ipv het zwangerschapsvirus, ha,ha).

Succes met je keuze.

Liefs, Blonde

Ik ben bijna 3 weken geleden gestopt en ik heb wel last van braakbloedingen.

Maar is nu wel minder geworden. En ik merk dat ik opeens pukkels
krijg!!! Terwijl ik deze nooit had voordag ik aan de pil ging (ik was
toen pas 19)

Maar heb er allemaal niet zo'n last van.

Groetjes,

Rebje

Terug
Bovenaan