Ik heb gebeld !!!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik heb gebeld. Ik was alleen zo stik zenuwachtig dat ik akkoord ben gegaan om s'morgens om 8.00 uur al een afspraak te hebben. Lekker handig, de avond ervoor hebben we een kerstdiner van mijn vriend zijn werk. Ik wacht even af wat mijn vriend ervan vind, ik vind het niet erg want ik drink toch niet, dus heb er de volgende dag ook geen last van.

Oh, wat een opluchting !!!! Ik heb mij ook nog maar even verontschuldigt dat ik zo druk praatte aan de telefoon, maar dat kwam omdat ik zo zenuwachtig was. Die vrouw zei meteen, "dat hindert niet want het komt wel vaker voor dat er afspraken worden gemaakt omdat de zwangerschap nog op zich laat wachten. En die vrouwen zijn dan allemaal wel zenuwachtig aan de telefoon ". Wat een schat die vrouw.

Ook vroeg ze wanneer mijn vriend weg gaat. April dus. Dan konden er eventueel nog wel onderzoeken plaats vinden mocht dat nodig zijn. Helemaal super !!!!

Stom hé, dat je er dan zo tegenop kunt zien om te bellen. Ik ga nog even surfen op het net en kom vanavond nog wel even hier om te lezen. De nieuwe berichten en reactie's laten toch nog wel even op zich wachten.

Veel liefs van Biaggi

Hallo

Ookal ben ik net gestopt met de pil ik ben ik toch al zenuwachtig nu ik maandag aanstaande misschien ongesteld moet worden. Dit zou de eerste keer worden na het stoppen met de pil maar ik hoor zoveel verhalen van jullie dat de ongesteldheid onregelmatig is dat ik bang ben dat als ik maandag niet ongesteld wordt ik toch niet zwanger blijk te zijn. Ik merk dat ik veel last heb van stemmingswisselingen heb waardoor ik steeds woorden heb met mijn vriend over de meest stomme dingen ik vraag me dan ook af of dat komt omdat ik met de pil ben gestopt of dat ik dan toch misschien zwanger ben.

Zwanger worden is toch niet zo simpel als het lijkt!!!!

Alvast voor iedereen heel veel succes gewenst en een vruchtvol kerstfeest en een bruisend nieuwjaar

Dikke kussen

Terug
Bovenaan