Ik heb geen eisprong en gestart met de behandeling

hallo dames,

Tot mijn grote schrik kreeg ik te horen van de gynacloog dat ik geen eisprong heb. En ook dat hij mij niet zou helpen tot dat ik minimaal 6 kg zou afvallen. Gellukkig heb ik een kliniek gevonden waar ze niet zo moeilijk doen over de extra kg,s. Na onderzoek bleek dat ik een progesteron waarde heb van 1.8 en hij moet 20 zijn. dat is dus een groot verschil . daaraan zag de arts ook dat ik dus helemaal geen eisprong heb. Nu had ik Provera gekregen om de bloeding op de wekken, tot nu toe geen bloeding gehad. en heb ook clomid 50 g gekregen voor 5 dagen . Hiermee zal ik 14 april starten en heb mijn echo 23 april. Ik zal jullie hier op de hoogte houden hoe de behandeling verloopt. Hoop dat wij snel goed nieuws te horen krijgen.

Ook zal ik mijn best doen om wat kilo,s te verliezen, dit wil ik met het cohen dieet gaan doen. Maar tot nu toe is het NOOIT gelukt om een dieet langer als 3 weken vol te houden.

ik hou julie op de hoogte afvallen en zwanger worden.

voor de zwangeren, geniet van de zwangschap en voor anderen zoals mij die nog niet zwanger zijn hoop ik dat we snel zwanger mogen raken.

he samiiiraa

jeetje dat is ook klote zeg. hopen dat de medicijnen zijn werk gaan doen. ik ken iemand die waren 4 jaar bezig en zij had ook geen eisprong. nu is ze door middel van medicijnen spontaan zwanger geraakt dus geef de hoop niet op.

succes kim

Hoi Kim,

Bedankt voor je bericht, dat geeft me weer hoop. Ik heb er veel vedriet van maar ik zal mijn best doen om toch kinderen te krijgen. Als we alles geprobeerd hebben dan weten we ook dat het gewoon niet voor ons bestemd was. Maar wil wel proberen, anders kun je later spijt krijgen ALS we dit of dat wel hadden gedaan dan hadden we mischien nu wel een kindje.

Ik ben nu bijna 30 jaar en als ik bijna 40 ben en ben nog niet zwanger hoeft het van mij ook niet meer, omdat je dan te oud bent vind ik zelf om nog een kindje te krijgen. dus we hebben nog 10 jaar de tijd. Klinkt veel maar die zijn ook zo om.

Inchallah (als god het wil) zullen we wel lieve kindjes krijgen.

Hoi Samiiraa,
Wat een rot bericht zeg van de gyn. En wat zijn nu 6 kg? Gelukkig dat je een andere kliniek hebt die je wel verder helpt en met jullie meedenkt. Mogelijk dat de medicijnen nu gaan helpen.
Veel succes samen en houdt ons op de hoogte.
Inchallah, dat zeg ik ook altijd...maar dan idd God zal me op het juiste moment wel helpen. Dat heeft hij eerder ook gedaan. Maar ja, als we die zekerheid maar van tevoren hadden hé?
x Ano

hallo

Vandaag ben ik aan het cohen dieet begonnen om zo de kans op een eisprong te vergroten. Ik hoop dat ik het dieet kan volhouden want het is best een streng dieet. Maar als ik het volhoud zullen de kg,s er af vliegen. Hoop dat ik genoeg doorzettignsvermogen heb om het voltehouden. want ik mag geen brood, aardapels, pasta , melk etc. alles waar koolhyraten in zitten. En 14 april begin ik met clomid 50 mg te gebruiken, hiervoor heb ik provera gehad om een mensturatie op te wekken maar dat is dus niet gelukt want heb geen bloeding gehad. 23 april heb ik een echo onderzoek, ik laat jullie wel weten wat het resultaat is van clomid,, denk zelf dat ik niet reageer op clomid 50 mg en dat ik dan 100 mg zal krijgen.

hoi samiiraa

jou verhaal is heel herkenbaar..

wij zijn ruim 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden ik was al 34.en was ook TE zwaar en moest afvallen van de gynacoloog.
ik had geen eisprong,
heb 2 x clomid gebruikt,maar mn eitjes groeide niet groot genoeg door.we zijn ermee gestopt.werd er zo emotioneel van,en na ruim een jaar(zonder pil enz)want mn eitjes groeide toch niet.was ik ineens spontaan zwanger!!!
ben nu 26 weken zwanger.

en weetje dit hoor je veel vaker.
DUUUUUS laat je niet kisten en ga ervoor

ik ga zeker voor je duimen!!!!!

gr roos

Terug
Bovenaan