Ik heb getest!! en het is

natuurlijk kom ik naar het febr forum........... wanneer mag jij voor een echo?? en ben je bij de huisarts ofzo geweest?? ik weet namelijk helemaal niet hoe of wat nu??? ik mag over 3 weken naar de gyn voor een echo! dus das best snel toch???
en jij???

Dikke kus Steffie

Eh, tja, dat weet ik dus ook niet! Een jaar lang lees ik alles wat los en vast zit over zwanger worden en dan is het zover en dan weet ik niet wat ik moet doen!!! Haha, en dan te bedenken dat ik normaal gesproken altijd alles onder controle heb!
Ik was net bij de gyn geweest voor bloedonderzoek en mijn man had zijn zwemmertjes ingeleverd! Ik ga vrijdagochtend die gyn bellen (haha, voor de uitslag!) en dan vraag ik wel meteen hoe het nu verder moet.

Liefs, el.

Hoi Steffie,

wat fantastisch joh!!! Gefeleciteerd!
Ik had net nog een stukje onder je vorige berichtje geschreven. Zit namelijk ook in afwachting met clomid (2e maand)en allemaal positieve uitslagen. Zaterdag is mijn nod, ik hoop dat ik net als jij positief nieuws kan schrijven!!!
Geniet ervan!

Groetjes, Irene.

super! gefeliciteerd!!!!!!!!
ik moet eerlijk zeggen: toen ik jou berichtje vanmorgen las over je dip dacht ik oh jee, foute boel, pms...gelukkig heb je het tegenovergestelde bewezen!
enjoy,
lis

Hee steffie
van harte gefeliciteerd.
Ga er maar lekker van genieten.
ben een klein beetje jaloers.hahaha
Nee hoor het is je heel erg gegund.
Liefs miranda

Terug
Bovenaan