ik heb getest!

hallo dames,

heb zojuist getest met romed, en er verscheen ook een heel licht streepje....
ik moet nog 4 dagen tot mijn nod....
zou het kunnen dan????
ik was wel een beetje teleurgesteld, maar hoop nu stiekem dat het maandag als ik weer een test doe een vette streep wordt....
dus adren...we zitten in het zelfde schuitje, ik heb alleen 21 dus nod

succes iedereen en ik laat jullie snel meer horen (hopelijk met positief nieuws)

xx kimpansee
 
hai kimpansee,

het is inderdaad te hopen dat het raak is ik weet niet hoe het bij deze testen zit maar bij de andere geld een streepje is een streepje toch.
en dan zouden we je mogen feliciteren.

groetjes tijger
 
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb voor mijn vorige NOD 3 romed-testen gedaan, en alledrie een licht streepje. Helaas werd ik wel gewoon ongesteld. Ik hoor wel vaker verhalden dat die testen een verkeerde uitslag geven.

 
Hoi Kimpansee,
Zou mooi zijn als het een duidelijke positieve test werd maandag.

En Marielle...ik weet het niet zeker, maar wat ik altijd heb begrepen is dat je inderdaad positief kan testen voor je NOD, maar dat je dan toch ongesteld kan worden. Je had dan wel een bevrucht eitje, maar dat wordt dan toch om wat voor reden dan ook afgestoten. Eigenlijk heb je dan een miskraam in een heel vroeg stadium. Dit overkomt volgens Moeders voor Moeders meer dan 50% van de vrouwen. Alleen hebben de meeste het niet in de gaten, omdat ze niet voor hun NOD testen en dus gewoon ongesteld denken te zijn. Het kan dus best zijn dat die test bij jou wel de goede uitslag hebben gegeven, maar dat je lijf het eitje toch niet goed genoeg vond.

Succes in ieder geval.
 
Waarschijnlijk heb je gelijk Irma, en was mijn eitje idd bevrucht, maar niet ingenesteld en werd ik daarom gewoon ongesteld.
Maar ik zag dat Kimpansee ook 4 dgn voor haar NOD heeft getest en mijn laatste posi test was 1 dag voordat ik ongi werd. Het zegt dus niet zoveel als je voor je NOD positief test, want er is een grote kans dat het toch nog mis gaat.
Natuurlijk hoop ik voor jou (Kimpansee) dat het wel allemaal goed gaat en dat je lekker NIET ongesteld wordt.

Veel succes!
 
Hoi Kimpansee,

Toch niet vol kunnen houden tot vaderdag! :) hihhihi, je had het ook al gezegd hè dat het je niet zou lukken om het zolang uit te stellen.
Ik hoop voor jullie dat je zwanger bent!
Ik duim met de rest mee.

Good luck!!!
 
Terug
Bovenaan