ik heb getest

A

Anoniem

Guest
he meiden,

nou ik heb gestest!

ik heb de digitale test, die wou ik helemaal niet maar heb de verkeerde gekregen zag ik net pas!

maar goed, de digitale zegt: niet zwanger, maar op die teststrip verschenen twee streepjes.
1 donkere en 1 iets minder donker! wat moet ik hier nu van denken?

morgen ga ik een andere streepjes test kopen! dan wil ik ook zien of er een tweede streepje verschijnt!

wie heeft dit ook welleens gehad?? en kan ik alsnog zwanger zijn????

liefs wilma

Hoi Wilma!!!

Linnepinnie hier!! Wat je zegt klinkt twijfelachtig...
Ik volg je niet helemaal...Heb je nou een test gedaan, maar een verkeerde??
Waarom was dat een verkeerde? En hoe kan die wel twee streepjes aangeven en toch niet zwanger?? Twee streepjes is toch wel richting zwanger zijn in ieder geval??
Ik weet het niet hoor..want ik heb zelf nog nooit hoeven testen...helaas...
Maar leg nog eens uit...Waarom zou deze verkeerd zijn??
Ik voel de spanning met je mee.....

Liefs Linnepinnie

Heb er zelf geen ervaring mee, twee verschillende testen die iets anders aangeven maar ik hoop voor je dat het raak is! Wil je geen valse hoop geven maar je weet wat ze hier op het forum altijd zeggen, een streep is een streep!

Liefs Fem(mi)

he hoi,

ja het stond er wat verwarrend!

ok ik zal het ven uitleggen...hihihih

ik wou graag die test van clearbleu waarbij een kruisje moet verschijnen als je zwanger bent!
maar ik kreeg een andere verpakking mee van clearbleu, die digitale! daar komt in het venster: zwanger of niet zwanger te staan!

dus ik heb net die dgitale gedaan, en toen kwam er op het venster: niet zwanger tes taan!
maar toen haalde ik het teststrip er uit, dat ding die de urine abosobeert! en daar stonden twee streepjes! een donkere en een lichtere!

nu vraag ik mij dus af, kan ik alsnog zwanger zijn en wie heeft daar ervaring mee met die digitale tests!

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Ik heb dat ook gehad met die digitale test dat hij niet zwanger aangaf en dat er toch 2 streepjes opstonden. En ik was ook helaas niet zwanger. Er staat ook in de bijsluiter dat je beslist niet mag kijken naar de teststrip, want die digitale test werkt niet met streepjes. Ik heb er een tijdje geleden ook een topic over geopend en helaas gaven alle vrouwen ditzelfde aan.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoelang  je eigenlijk overtijd bent?

Groetjes, Jetje

Hoi hoi!

Ik snap het...ik heb er zelf alleen geen ervaring mee...maar volgens mij kan je uitslag nog best positief zijn met die twee streepjes...
Als ik jou was zou ik morgen of misschien ietsepietsie later dan morgen...nog een test doen... Het zwangerschapshormoon zal als je zwanger bent alleen maar vermeerderen dus streepjes of andere meldingen van zwanger zijn zouden alleen maar duidelijker kunnen worden...
Dat zou ik dus doen als ik jou was..nog een keer testen...
Hou ons op de hoogte.
Ik   voor je...!

Liefs Linnepinnie

he hoi,

aha ik snap het! ik kon er namelijk niets over vinden in de bijsluiter! ik heb hem drie keer gelezen!

ik ben nu 4 a 5 dagen overtijd!

anders wacht ik nog een paar dagen en doe ik een andere test als ik dan nog niet ongi ben!

ik ga nu maar even gtst kijken, even iest anders aan mijn hoofd!

doei doei

knuffel van wilma

Hey meis,

Balen dat ie negatief was! Ik zou idd misschien nog eventjes wachten, maar ik weet dat dat moeilijk is. Is het wel normaal dat je 4 of 5 dagen over tijd bent? Heb je dat wel meer?

Liefs,
Sil

Mama van één * (13-02-2006)

Goodbye, my Angel, it's time to sleep. You will always be a part of me....

Terug
Bovenaan