ik heb gister de punctie weer overleeft

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Gister heb ik de punctie voor onze tweede icsi gehad. 11 eicellen jaaaaaaaa....    .
en genoeg zaadjes. Toch is het hier nog spannend tot zondag ochtend. Dan worden we gebeld door het ivf team of er een goede deling heeft plaats gevonden.
De vorige icsi is helaas zonder terug plaatsing geweest. Zou het nu lukken en het als sinterklaas kado krijgen (hihi) Als het goed gaat is er op5 december namelijk een terug plaatsing.
Het gaat met mij best goed de punctie was niet leuk maar minder erg dan de eerste keer dit keer ook geen onsteking dus ik loop gewoon recht op door het huis!!!

liefs rozemarijn

He rozemarijn,

Wat jammer van de vorige keer, maar nu heb je 11 eicellen. Mooi hoor....! Ik hoop voor je dat ze straks mooi delen en van kwaliteit zijn. Worden bij jullie de overige ook ingevroren, dat scheelt je de volgende keer (als die er komt natuurlijk) een puntie. Bij mij zijn nog twee goeie ingevroren.

Maar ook ik hoop dat het natuurlijk goed gaat. Veel succes 5 december ik hoop voor jullie ook uiteindelijk een mooi sinterklaas cadeautje. Ik krijg de uitslag 6 december... dus ook spannend!

Groetjes jennie

HI,
Wat goed zeg: 11 eitjes!!! (wij hadden toen maar 5 al was dat ook genoeg hoor). Hoe meer hoe beter want dan kan je als meerdere goed zijn bevrucht gaan invriezen.
Je hebt zeker een terugplaatsing want er zijn er zeker een aantal bevrucht(kunnen ze morgenichtend al zien). Wij hadden ook op vrijdag de punctie en op maandag de terugplaatsing (nu precies 12 weken geleden). Dat zou toch een fantastisch sinterklaas kadootje zijn. Het ergste heb je nu achter de rug want de terugplaatsing stelt niets voor, was zelfs gezellig bij ons.
Hoeveel dagen na de terugplaatsing gaan ze testen???

Ik wens je heel veel succes en maak je niet druk want het gaat deze keer zeker lukken!!! Je hebt maar 1 goed bevrucht eitje nodig!

liefs
Marielle

Heee!
Goed man wat een score!!! Echt super!! Dit moet 'm gaan worden he!! Ik ga voor je duimen en heb nu al het voorgevoel dat het RAAK is!!
lfs inge

lieve meiden

bedankt voor de lieve reactie's ik hoop dat we jou na mogen doen marielle!
Je bent het goede voorbeeld.... Het is echt super spannend allemaal.
Op veel goede uitslagen in dit jaar of het  volgende jaar voor iedereen.
Ik laat het horen als ik wat weet zondag!

liefs rozemarijn  

Hee!!! Ik duim me suf hierzo hoor!!!!! Het MOET gewoon lukken!!
Hoop dat er snel goed nieuws is!

lfs inge

heeeeeeee lieve meiden

bedankt voor alle lieve reactie's echt super.........
Nu nog wachten tot zondag zucht....

liefs rozemarijn

Ik vind je zo moedig!!

Dit gaat m worden hoor, ik heb een voorgevoel.

Ik duim me hier ook suf

Houd ons op de hoogte meis!

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan