ik heb gisteren voor het eerst Ghost gezien....

Nou dat was me wat. Iedereen heeft het altijd over die film waar demi moore een oscar voor had gewonnen, het moest zo'n prachtige film zijn.
Maar ik ben een mama die 's avonds toch wel redelijk op tijd naar bed moet, dus komt het er nooit van om die film te zien als ie op tv komt.
En gisteravond kwam ie dan weer hoor. Eigenlijk was ik doodmoe (de nacht ervoor feest gehad met ilona, ze was snot verkouden) en heb met een deken op de bank gelegen en had totaal niet verwacht dat ik het einde zou zien, maar wel dus.
Wat een prachtige film zeg. Ik ben nogal een emotioneel type met films en ik heb het toch bijna heel de film droog kunnen houden, maar op het einde....tja, toen kon ik mijn tranen niet bedwingen hoor. Wat een prachtige film!

x

Ik zag hem gister weer voorbij komen maar toevallig is ie nog niet zo heel lang geleden ook al op tv geweest en toen heb ik hem weer gezien, denk dat ik hem nu een stuk of 4x heb gezien enne ik blijf huilen op t eind!

Groetjes van Sonja

Peoh heb hem ook alweer zat gezien en gisteren dus niet gekeken. Wel heb ik jaren gelden Dirty Dancing op DVD gekocht. Dat vind ik echt zon hebfilm.

Gr. Saskia

Hoi hoi,

Helaas heb ik verplicht voetballen mee moeten kijken, haha!
Maar ik ken de film ook wel en vind hem ook mooi. En ja, ik heb dirty dancing ook op DVD!!!!! haha!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan