A
Anoniem
Guest
Vanmiddag hoorde ik dat mijn buurvrouw met wie ik ongeveer tegelijk uitgerekend was (zij 19 juni en ik 28 juni: bij mij is het in december met 3 mnd misgegaan ) vanmorgen bevallen is van een dochter. Ik ben ontzettend blij voor haar en haar man, maar tegelijkertijd ben ik ook stikjaloers! En daar voel ik me dan weer schuldig over.....
En of het nog niet genoeg was voor vandaag: bij mij zijn vandaag de RD gekomen, 3 dagen te vroeg! Had eindelijk 3 maanden een regelmatige cyclus van 34 dagen, en nu ineens weer 31 dagen. Ik had zo gehoopt dat het dit keer raak zou zijn.....
sorry dat ik hier even kom klagen, maar ik heb gewoon een ***dag, en dit is de enige plek waar ik het even kwijt kan (en bij mijn man natuurlijk!)
groetjes Sanneke
En of het nog niet genoeg was voor vandaag: bij mij zijn vandaag de RD gekomen, 3 dagen te vroeg! Had eindelijk 3 maanden een regelmatige cyclus van 34 dagen, en nu ineens weer 31 dagen. Ik had zo gehoopt dat het dit keer raak zou zijn.....
sorry dat ik hier even kom klagen, maar ik heb gewoon een ***dag, en dit is de enige plek waar ik het even kwijt kan (en bij mijn man natuurlijk!)
groetjes Sanneke