ik heb het fff helemaal gehad.....

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag hoorde ik dat mijn buurvrouw met wie ik ongeveer tegelijk uitgerekend was (zij 19 juni en ik 28 juni: bij mij is het in december met 3 mnd misgegaan ) vanmorgen bevallen is van een dochter. Ik ben ontzettend blij voor haar en haar man, maar tegelijkertijd ben ik ook stikjaloers! En daar voel ik me dan weer schuldig over.....  
En of het nog niet genoeg was voor vandaag: bij mij  zijn  vandaag de RD  gekomen, 3 dagen te vroeg! Had eindelijk 3 maanden een regelmatige cyclus van 34 dagen, en nu ineens weer 31 dagen. Ik had zo gehoopt dat het dit keer raak zou zijn.....

sorry dat ik hier even kom klagen, maar ik heb gewoon  een ***dag, en dit is de enige plek waar ik het even kwijt kan (en bij mijn man natuurlijk!)

groetjes Sanneke

Ik kan me heel goed voorstellen dat het even slikken was dat je buurvrouw bevallen is, dat had jij ook kunnen zijn.

Ik moet ook altijd even slikken als ik hoor dat vriendinnetjes zwanger zijn, ik gun het ze echt van harte maar zelf wil ik het ook graag. Soms schaam ik me daar ook wel voor maar denk dan ook maar dat het een gezonde vorm van jaloezie is.  Sommige hoeven er maar aan te ruiken en ze zijn zwanger. Ik hoop voor je dat het volgende keer raak is. Veel succes!!

Bizu

hee meid

dat is echt rot voor je!!
kan er weinig anders op zeggen

ik zie overal zwangere vrouwen
en wil ook weer zwanger zijn
ik ben stiekem eigenlijk ook wel erg jaloers

daar hoef je je niet voor te schamen is toch menselijk

is gewoon een teken dat je het heel graag wenst

in ieder geval veel succes

en blijf genieten van het maken ;)

HOI sanneke

nou dat heb ik dus ook meegemaakt mn schoonzus was 2weken eerder uitgeteld 10okt 2006 en ik 12november 2006 ik kreeg helaas een miskraam en haar zag ik gewoon elke maand groeien ik was natuurlijk wel blij voor ze maar was ook zeker jaloers
eenmaal toen ze bevallen was ging alle aandacht naar haar toe en ik voelde me best kut want ik had daar ook kunnen liggen met mn babytje maar helaas mocht dat niet zo zijn..
ik zie de kleine man van haar regelmatig en hij doet me dan wel weer ff trug denken want die van mij had er ook kunnen zijn maar het had niet zo mogen zijn

sterkte ermee

Ook ik herken het hoor en het is zo normaal.

Ik zou eigenlijk 10 sept as uitgerekend zijn, maar ook bij mij is het mis gegaan.
Maar mijn zus is wel over 5 weken uitgerekend en mijn buurvrouw eind augustus.

Het is prachtig voor hen en dat vind ik ook echt, maar heel af en toe doet het echt pijn.

Kan het me dus goed voorstellen, maar jou tijd komt vast en zeker ook!

Sterkte en succes.

Liefs,
Sylvia

He Sanneke,

Ik weet precies hoe je je voelt. Bij mijn eerste mk ook in dec trouwens kreeg ik te horen dat de dochter van de buurvrouw en week na mij was uitgerekend. Toen heb ik ook ff een traan gelaten. en nu loopt zij met een dikke buik rond. en dan denk je zover was ik ook geweest als alles goed was gegaan. 4 mnd later was ik weer zwanger dol gelukkig maar dat was weer een miskraam. een week na dat het vruchtje eruit was gehaald 1 vriendin zwanger een week daarna mijn beste vriendin en een week weer daarna weer een goede vriendin ,nou toen zat ik er ook helemaal door heen hoor.zij waren pas 3 mnd bezig en dan kom ik met mijn  1 jaar en dan gaat het 2x mis.  ik was ook stik jaloers waarom bij hun wel en bij mij niet.Ik was  wel blij voor hun maar niet voor mijzelf.  En ik wilde helemaal niet jaloers zijn want dat is mijn aard helemaal niet.

De enige raad die ik je kan geven is dat het slijt maar nooit helemaal weg gaat. Laat het jezelf ook toe dat je een beetje jaloers mag zijn. Jij wil toch ook zo'n mooi wondertje in je armen slaan.

Ik wens je het beste en dat je maar weer snel zwanger mag worden en dat het allemaal goed gaat.

dikke knuffel nell

Terug
Bovenaan