Ik heb het gedaan.....

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Na lang wikken en wegen heb ik vanmorgen twee mailtjes gestuurd naar een instelling waar ze mensen zoeken voor de weekend opvang.

Ergens heb ik helemaal nog geen zin om te gaan werken, maar aan de andere kant zou het ook wel eens lekker zijn om weer even gewoon 'Karin' te zijn, ipv MAMA!
Daarbij komt ook dat er bij het werk van mijn man per januari wat dingen gaan veranderen. Daardoor vervalt zijn 24- uurs vergoeding. We gaan er dan bijna 300 euro op achteruit per maand. Dat is nogal wat (we houden dat nu in ieder geval niet over aan het eind van de maand).

Door de weekenden te werken, hoeven we geen opvang te regelen voor de kids. Ik wil natuurlijk niet alle weekenden werken, maar om het weekend zou goed te doen moeten zijn......

Ik ben benieuwd.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Wat goed van je! Tja, als je er straks 300 euro op achteruit gaat, dat is nogal wat natuurlijk en als je het zo op zou kunnen lossen is dat ideaal toch?

Ik ben benieuwd!

groetjes Miranda

Ha Karin

Wat goed en dapper van je zeg! Ik hoop voor je dat je resultaat boekt en dat je zo het eea kunt opvangen, want 300 euro is nogal een bedrag hé!
Mijn man is ook alleen verdiener dus ik snap je positie heel goed
We horen het wel als je beircht heb ontvangen hé!

Ik duim voor je
Achnita
mv van Mike (4jr) en Brian (16 mnd)

He Karin,

Leuk zeg! En ook natuurlijk erg spannend om weer te gaan werken.
Hopelijk krijg je de baan!

groetjes Maris

Spannend hoor!!!

Ik werk op maandag, donderdag en om het andere weekeind. Dat is ideaal om de kosten voor kinderopvang nog een beetje binnen de perken te houden.

En om het andere weekeind werken is prima te doen hoor. Alleen is mijn ervaring dat familie/vrienden niet altijd begrip tonen voor het feit dat als ik eens een weekeind vrij ben, ik dat liever met mijn gezin doorbreng dan met anderen. Natuurlijk ga ik ook weleens met vriendinnen weg, maar we gaan bijv. niet naar verjaardagen op zaterdagavond. Want of je moet oppas regelen (en die is er niet altijd) en dan moet 1 van de 2 gaan. Dat is niet echt gezellig, want wij hebben al de helft minder vrije dagen samen als mensen met een "normale"baan.

Terug
Bovenaan