ik heb het gewoon gedaan.......

Heee, leuk zeg!
Hoe heb je het gevraagd? Wat zei hij? Hoe reageerde hij? Hoe was het voor jou???

Zo'n kort berichtje brengt bij mij alleen meer vragen...

we hebben de laatste tijd wat probleempjes gehad waardoor ik mijn vriend het gevoel heb gegeven dat ik niet meer zoveel voor hem voel. terwijl ik juist heel veel van hem hou. ik wilde hem op een speciale manier verrassen en ik wilde ontzettend graag met hem trouwen omdat ik van hem hou en omdat hij dan straks dan gewoon gelijk de papa is van ons kindje (hij hoort dan echt gewoon bij het gezinnetje). heb een kaartje geschreven met mijn gevoelens daar in en aan het einde stond en daarom wil ik je vragen............... en toen vroeg ik het hem. hij geloofde het niet echt maar toen ik de ringen pakte zei hij dat ie graag met me wilde trouwen.

i'm in heaven!!!!!!!!!!

liefs vlinder

aaaahhhhh, ik raak helemaal ontroerd...
Leuk is dat! Mijn mannetje en ik zijn vorig jaar getrouwd, het is echt een stressvolle, maar ook heel leuke tijd. Al kan ik dat pas achteraf echt vinden. Tijdens vond ik het vooral stressen en heeeel veeeel regelen.
Ons 'aanzoek' was overigens minder romantisch...
Wij hadden ook een slechte periode, waardoor ik 5 weken bij mijn moeder in ben gaan wonen. Ik wilde denken of ik wel verder wilde. Uiteindelijk was ik vaker thuis dan bij mijn moeder, dus lag het voor de hand om weer terug te gaan...
Maar ik werd voor het blok gezet: all the way of een andere woning zoeken!!!
Het werd all the way!

meid gefeliciteerd.

bij ons is het dan wel niet zo heel romantish gegaan zoals je zelf zou willen maar ja trouwen het blijft het mooiste wat er is
ik vind het overigens heel erg super van je dat jij het heb durven vragen. een hoop vrouwen hebben zoiets van ik wacht tot manlief komt.
ik vind het echt een super iets van je
en dan moet het helemaal goed komen. gezien je verhaal gelezen hebbende. ( weet hoe het voelt rot periodes )

veel   geluk meid.
groetjes jantine ( aug forum )

Terug
Bovenaan