Ik heb het goed gevoeld ik ben zwanger!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik heb vanmorgen getest na 1 dag overtijd en jawel er kwamen 2 dikke vette strepen te staan. Dus ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!! Ik ben 1 keer ongi geweest na de pilstop dus dit is de eerste ronde eigenlijk ook nog....echt super dat het zo snel raak heeft mogen zijn!!  Nu natuurlijk hopen dat alles goed gaat 9maanden en dat ik me 2e kindje in december in me handen mag houden!! Als het goed is ben ik uitgerekend op 31 December hoe krijg ik het voor elkaar hahaha!! Wel leuk!!

groetjes mama van zoontje 16maanden en ukkepuk 4weken&1 dag

Hoi!!

Super zeg wat leuk!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Fijn dat t meteen raak heeft mogen zijn.

Groetjes Maaike 36,2 wk.....

Hai,

Moet je niet eerst nog een termijnecho laten maken? Want als je na de pil zwanger raakt kunnen ze niet met zekerheid zeggen waneer je eisprong heeft plaatsgevonden... het is dan ook niet mogelijk om zelf je uitgerekende datum vast te stellen.

groetjes,
Wietske

Hoi

Ik ben na 35 dagen ongi geworden na de pilstop...dus ik heb 1 keer me echte ongi gehad....en nu ben ik zwanger na de eerste ongi....ik denk dat ik 4 weken ben maar het kan ook 5 weken zijn. Maar ik moet toch langs de dokterom het te vertellen dus ik denk dat ik dan ook wel een termijn echo krijg...dat lijkt me wel zo handig anders kunne we idd niet echt van een datum uitgaan....maar me onderbuik is nog niet echt hard of bol dus ik denk dat het 4 weken is....maar we zullen het zien!
groetjessss

Terug
Bovenaan