Ik heb het helemaal gehad met de pech..........

Denk je dat bij de eerste uitslag gerust kan zijn. Ze hebben immers gezegd dat ze bij de tweede uitslag bijna nooit wat vinden.
Krijgt mijn man vandaag het telefoontje van het ziekenhuis. Wij zijn die 0,5% waarbij er een onduidelijke kweekuitslag is. Van de 29 vlokken die op kweek staan zijn er bij vier woekeringen van deeltjes van een extra chromosoom gevonden. Nu raden ze aan om zeker de vruchtwaterpunctie te doen. Wat een hel. Ben je net blij dat je geen miskraam van de vlokkentest hebt gehad, zou ik nu de vruchtwaterpunctie moeten doen.

Ik was helemaal van slag. Mijn baas en collega's hebben me naar huis gestuurd. Morgen hebben we een gesprek en kunnen we vragen stellen. Ze benadrukken dat er vaak niks aan de hand is. Maar dat zeiden ze ook bij de tweede kweekuitslag. Allemaal vragen spoken er in mijn hoofd, wat als ik nu wel een miskraam krijg, wat als ze iets vinden en wat dan. Kijk iets kleins is niet erg, maar wat als er iets ernstigs wordt gevonden? Morgen maar even goed laten informeren.

Sorry voor het weer depri berichtje maar ik moest het even kwijt en dan weten jullie waarom ik de komende tijd niet aanwezig ben. De vruchtwaterpunctie is dan volgende week en weer uiterlijk twee weken verder is de uitslag. Tot die tijd zal ik weer volop in de zenuwen zitten.

Och meid, tjee, het blijft je niet bespaart he? Ellende is dat het je zoveel stress oplevert en je niet echt kunt genieten van je zwangerschap. En dan zit ik me op te vreten over een glucosetest met uitslag 5.6 en 7.2. Waarschijnlijk net over de grens........misschien niets aan de hand.

Sterkte meis en het komt vast allemaal goed, heb vertrouwen!

och meis wat een ellende!!! denk je er verdorie vanaf te zijn omdat ze zeggen dat er bij de 2e vaak niks gevonden wordt en dan nu dit!! nu hoeft dit idd niks te betekenen, maar ik snap heel goed dat je de komende weken weer in de stress zit, gatsie wat een naar bericht!

veel sterkte meis liefs xxx

Oh lieve Essie, wat zit het allemaal tegen en wat een onzekerheid!!
Ik leef gigantisch met je mee, maar besef ook dat er weinig is wat ik hier kan zeggen om je beter te laten voelen. Ik hoop intens dat er uiteindelijk niets aan de hand is.Je verdiend het zo ontzettend om even onbezorgd van de zwangerschap te genieten!
Doe rustig aan en neem alle tijd voor jezelf en je man. Heel veel sterkte de komende tijd. En je hoeft echt nooit sorry te zeggen voor een berichtje!!! We zijn hier om leuke en minder leuke dingen met elkaar te delen!

Liefs

Potverdorie wat shit!!!!! Meid je krijgt t wel voor je kiezen... Pittig hoor! Trek je het allemaal wel, ook met 3 kids thuis? Hopelijk alles in orde, maar genieten wordt zo wel erg lastig voor je. Sterkte!

Ow lieve, lieve schat. Wat een ellende allemaal, nog maar te zwijgen over de onzekerheid. Heb je eindelijk weer een stukje hoop, wordt dat ook gelijk weet de grond in getrapt. Begrijp dat je van slag bent, is ook heel logisch!

Neem de tijd voor jezelf en je man en laat je idd boed informeren morgen. Schrijf eventuele vragen op of antwoorden die je krijgt want het zal best veel info zijn en misschien gaat dan de helft weer langs je heen.

Ik ga heel hard duimen dat alles oke is met jullie kleine uk en dat alles alsnog goed gaat verlopen.
Ik denk aan je lieverd en we horen vanzelf weer van je!

Sterkte en een dikke kus/knuffel Lynn.

Wat ongelooflijk! Dat jullie, nu net bij die 0,5% moeten zitten zeg. Meid, wat een zenuwen en één slopende periode is het op deze manier. Getsie, kan helemaal begrijpen dat je dan uit het veld geslagen bent.... Sjonge!

Ik blijf duimen dat alles goed is met jullie kleintje! Heel veel sterkte en let goed op jezelf tijdens de vruchtwaterpunctie (en erna) is niet geheel zonder gevaar. Knuffel, ik denk aan jullie!

Jeetje mina!!! Hoe groot is de kans???

Wat verschrikkelijk meid die onzekerheid!

Ja wat doe je..... Ik zou wel verder gaan, maar kan me goed voorstellen dat je em piept. Net geruststelling gehad met ene onderzoek alles goed gegaan en nu dit weer.......

Bah bah bah.....

Succes en veel sterkte met dit nieuws.... jeetje wat oneerlijk zeg!!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan