ik heb het maar druk

A

Anoniem

Guest
Vandaag kwam mijn moeder, hebben we kleding van de zolder gehaald voor mij in een grotere maat want ik ga zeker niet meer passen in de dingen die ik voor de zwangerschap aankon. We hebben de kadootjes voor Max van de   zolder gehaald en ingepakt, we vieren morgen zijn verjaardag namelijk. Ik moest nog wat onverwacht papierwerk gaan doen opeens, wasjes gedraaid tussendoor, wiegje klaargezet op mijn kamer. Nu even rust en straks komt Max weer naar huis, die is naar mijn tante voor de middag, dan vanavond komen mijn ouders weer om te helpen met het huis te versieren, mijn vriendin komt ook want we gaan mijn haar nog even verven (dat ik goed op de foto sta bij de geboorte).

Morgen verjaardag van Max, maandag hele middag ziekenhuis met vooronderzoeken voor woensdag. Dinsdag heb ik nog een afspraak en gaat mijn zoontje uitdelen op school dus daar wil ik graag bij zijn en woensdag is het dan zover. Kortom, ik heb niet veel tijd om zenuwachtig te zijn.....

het houd je dan lekker bezig meid en is het sneller woensdag!! geen tijd voor nerveus worden, komt helemaal goed, lieve Vienna kan je woensdag avond knuffelen!

Ik heb het ook zo druk, we hebben alvast bord geregeld en bedankjes e.d.

Ik heb kleine snowglobes waar Dean zijn foto in komt met hieraan een tule met wat snoepjes erin, een mini speen en een kaartje. (moet toch mijn moeder bezighouden terwijl ik in het ziekenhuis lig haha)

Het huis is op kleine dingen na klaar...met WEER dank aan mijn moeder....

Ik word wel gek van mezelf hoor, druktemaker die ik ben....

Nog effe lekker   genieten van het schopjes krijgen in je buik!

Terug
Bovenaan